Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشتاب، گفت: امسال پرداخت ۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات ویژه مشاغل متضرر از کرونا پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب»، امروز(29آذر) در جمع خبرنگاران گفت: لرستان در پرداخت تسهیلات کرونا رتبه پنجم را کسب کرده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: در راستای حمایت از مشاغل در ۱۰ ماه گذشته با پرداخت تسهیلات بانکی، از تعطیلی واحدها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: هم اکنون مشاغل بخش خدمات، گردشگری و صنعت توریسم  از کرونا متضرر شده و همچنان تعطیل هستند.

 

آشتاب بیان داشت: در راستای اجرای طرح یارانه دستمزد، یک سوم حقوق کار شغل اولی‌ها  در واحدهای تولیدی به مدت یکسال توسط دولت پرداخت می شود، سهم امسال لرستان در خصوص یارانه دستمزد ۵۳۸ نفر است.

 

وی با اشاره به اینکه لرستان رتبه نخست کشور را در طرح یارانه دستمزد دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۱۵ نفر از این فرصت استفاده کرده اند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: چنانچه افراد بیکار شده از کرونا در بنگاه های اقتصادی جذب شوند، دولت این طرح را برای کارفرمایان اجرا خواهد کرد.

 

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح یارانه دستمزد تسهیلات کرونایی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم