Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:46:33 GMT

مزیت خرید اقساطی از مدیران خودرو

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۰۹۱۳

مزیت خرید اقساطی از مدیران خودرو

مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده، گفت: با توجه به ادامه ممنوعیت واردات خودرو در سال بعد، خرید اقساطی از مدیران خودرو در بازار فعلی می تواند یک خرید حساب شده باشد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار ما، محمد حسین صفایی، با بیان این مطلب و با اشاره به وضعیت بازار خودرو در شرایط فعلی و محدودیت در عرضه مدل های صفر کیلومتر به خصوص در سگمنت کراس اوور و شاسی بلند، مدیران خودرو را یکی از معدود شرکت هایی دانست که در این شرایط به تولید و عرضه پر تعداد خودرو ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مدیران خودرو به واسطه آمار تولید بالا در این شرایط می تواند فروش اقساطی با شرایط مناسب را به خریداران خودرو ارائه کند که در این بازار، مزیت بزرگی برای یک خودروسازی به شمار می رود.

به گفته صفایی، در حال حاضر نمایندگی ستوده به عنوان نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو، فروش نقد و اقساط تمام محصولات این شرکت خودروسازی داخلی را آغاز کرده است.

مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده در ادامه تاکید کرد: کاهش 20 درصدی قیمت وارداتی ها عملا به معنی ارزانی نیست چرا که قیمت های قبلی بی پشتوانه و غیر عقلانی بوده است. در مورد خودروهای داخلی نیز قیمت بازار فقط تا حدود 15 درصد کاهش داشته که ملاک آن بحث عرضه و تقاضا بوده و قیمت های شرکتی نه تنها کاهش نداشته بلکه خودروسازان همچنان معتقدند که با قیمت فعلی در حال ثبت ضرر و زیان هستند.

صفایی خرید اقساطی در چنین بازاری را یکی از راهکارهای مهم شرکت ها عنوان کرد و گفت: در شرایطی که مشتری می تواند با پرداخت مبلغ یک خودروی دست دوم یا تولید داخل اقدام به خرید خودروی صفر کیلومتر با پلاک سال کند، منطقی ترین کار خرید اقساطی خودرو از عرضه کنندگان شرکتی است.

وی با اشاره به مزیت های خودروی صفر کیلومتر نسبت به کارکرده خاطرنشان کرد: با توجه به قیمت تعمیرات و لوازم یدکی خودرو در بازار، خرید خودروی صفر کیلومتر اقساطی می تواند به واسطه برخورداری از گارانتی و شبکه نمایندگی های گسترده یک خودروساز، یک پس انداز منطقی برای سال های آتی باشد.

براساس این گزارش، ایکس 55، ایکس 33 اس، ایکس 22، 315 پلاس اتوماتیک، آریزو 5 توربو، تیگو 5، آریزو 6 و تیگو 7 از جمله خودروهایی است که از سوی نمایندگی ستوده و در انواع مختلف به خریداران و متقاضیان عرضه می شود.

در  فروش اقساطی  محصولات مورد اشاره متقاضی می تواند به صورت منعطف حداقل 50 درصد قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت واریز کند و تا حداکثر 50 درصد از تسهیلات برای خرید خودروی مورد نظر برخوردار شود.

مدت بازپرداخت اقساط خودروهای نمایندگی ستوده از یک تا پنج سال (12 تا 60 ماه) بسته به تقاضای مشتری متغیر می باشد و نرخ 21 درصد برای سود تسهیلات در نظر گرفته شده است.

خریداران هر یک از محصولات ارائه شده در نمایندگی برتر شرکت مدیران خودرو پس از 45 روز کاری خودروی خریداری شده را دریافت خواهند کرد.

این گزارش می افزاید: شعبه مرکزی نمایندگی ستوده کد 401 در خیابان ستارخان تهران واقع شده است و سه شعبه دیگر آن در نازی آباد، فدائیان اسلام و شیخ فضل الله قرار دارد. ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به دارندگان محصولات مدیران خودرو نیز در شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی انجام می شود.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید از محصولات مدیران خودرو می توانند با شماره تلفن های 44251055(شعبه ستارخان)، 55333553(شعبه نازی آباد)، 36653107(شعبه هایپرسان) و 44271619 -021 (شعبه شیخ فضل الله) تماس حاصل کنند. و یا به آدرس سایت این نمایندگی به نشانی  https://mvm401.com/  مراجعه نمایند و با پیش ثبت نام از طریق سایت نمایندگی از مزایای ویژه آن بهره مند شوند.

 

جدیدترین اطلاعات برنامه فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو در  آدرس اینستای نمایندگی ستوده  نیز در دسترس است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیران خودرو خرید اقساطی صفر کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!

مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران: اخبار خرید و فروش حواله خودرو وارداتی ایثارگران از اساس تکذیب می شود. وقتی هنوز حواله ای صادر نشده، اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟ - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها اخباری در فضای مجاز و برخی سایت ها منتشر می شود مبنی بر فروش چند میلیاردی حواله خودرو ایثارگران مشمول دریافت خودرو وارداتی. حتی آگهی های فراوانی در سایت های خرید و فروش منتشر شده که نشان از رد پای پررنگ دلالان حوزه خودرو دارد.

میثم اروز مدیر کل تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم، این خرید و فروش ها را از اساس تکذیب کرد و گفت: وقتی هنوز حواله ای صادر نشده و ماشینی وارد نکرده ایم تا قیمت گذاری شود، دقیقا اخبار از خرید و فروش چه چیزی سخن می گویند؟

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 اعلام شد

وی گفت: تماس هایی از طرف جامعه ایثارگری داریم که اطلاع می دهند تماس های زیادی از طرف دلالان به این عزیزان می شود که با قیمت های چند میلیاردی سعی در تحریک جانبازان دارند برای دامن زدن به اخبار دروغ خرید و فروش حواله خودرو وارداتی.

اروز ادامه داد: از همه جانبازانی که با چنین تماس هایی مواجه می شوند می خواهیم به مراجع قضایی گزارش دهند و یا به ما اطلاع دهند تا ما این موضوع را پیگیری کنیم. 

وی همچنین با اشاره به برخی از آگهی ها دروغ در سایت های خرید و فروش که یکی از آنها اسم و رسم بیشتری هم دارد، بیان داشت: تلاش می کنیم تا به زودی این آگهی ها نیز جمع شود و تذکر جدی به این سایت ها نیز داده خواهد شد.

معاون تسهیلات و رفاهی بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: قانون اختصاص خودروی وارداتی به ایثارگران مشمول در بند 3 تبصره 13 توسط مجلس شورای اسلامی مجدد تصویب شد و از این جهات نیز برای ایثارگران جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟