Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت بحران گفت: زمین لرزه ۴ ریشتری رخ داده در شرق تهران خسارتی نداشته و هیچگونه ارتباطی با آتشفشان دماوند ندارد.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: اسماعیل نجار درباره زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر که در ساعت ۳:۰۵ بامداد امروز حوالی دماوند در عمق هشت کیلومتری، زمین را لرزاند، گفت: این زلزله برابر گزارش‌های دریافتی ما از فرمانداری‌ها و تیم‌های ارزیاب هیچگونه خسارتی اعم از جانی و مالی درپی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه این زلزله مربوط به گسل مشا بوده است، افزود: در مناطقی از رودهن، بومهن، پردیس و ... نیز این زلزله احساس شده بود، اما خسارتی نداشته است.

نجار درباره اینکه آیا این زلزله ارتباطی با آتشفشان دماوند داشته یا خیر نیز اظهارکرد: هیچگونه ارتباطی میان این زلزله و آتشفشان دماوند وجود ندارد. این زلزله رو گسل مشا رخ داده و قبل و بعد از آن هم لرزه محسوسی تا کنون به ثبت نرسیده است.

بیشتر بخوانید: دماوند لرزید انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.   برچسب ها: زلزله دماوند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زلزله دماوند آتشفشان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی: بارش‌های سیل آسا شب گذشته به برخی راه‌های ارتباطی خسارت وارد کرد و امروز تعداد کمی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به حوزه امتحانی نرسیدند که تیر ماه می‌توانند مجدد آزمون دهند.

دیگر خبرها

  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • بی‌دقتی کارگر کارواش، خسارتی سنگین به بار آورد (فیلم)
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه