Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه ١٩، مهدی بصیری با اشاره به سياست هاي اين حوزه بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال برای آنان گفت: در همين راستا بازارچه فصلی موقت خوداشتغالي ویژه شب یلدا با رعایت پروتكل های بهداشتي توسط اداره امور بانوان و با همکاری و مشارکت اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او جبران بخشي از خسارت وارد آمده به معيشت زنان سرپرست خانوار به دليل شيوع کرونا، حمایت از زنان سرپرست خانوار صاحب مشاغل خانگي و ایجاد زمينه های تامين معيشت پایدار را از اهداف مهم اين اقدام خواند و افزود: بازارچه خوداشتغالي با بیش از 15 غرفه شامل انواع محصولات و صنایع دستی، زیورآلات، پوشاک، محصولات يلدايي ، مواد غذایی بسته بندی و ... تا ٣٠ آذر از ساعت 10 صبح لغایت 18 در جنب مترو عبدل آباد، روبروي پايانه شهيد سروري داير شده است.

به گفته بصيري شناسایی متقاضیان و شرایط و اولویت واگذاری غرف براساس عضويت در سامانه زنان سرپرست خانوار و به بانواني كه دارای کد شناسه و مشاغل خانگي و کسب وکار خرد هستند، صورت گرفته است.

همچنين بانوان متقاضي در صورت عدم عضویت در سامانه زنان سرپرست خانوار و نداشتن کد، می توانند با مراجعه به سامانه تهران من در قسمت سامان بازار به آدرسhttp://samanbazar.tehran.ir بخش دستفروشان ثبت نام كرده و كد كاربري دريافت كنند.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، زنان سرپرست خانوار ، شب یلدا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 زنان سرپرست خانوار شب یلدا ویروس کرونا در ایران زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند