Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید طاهر موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : امتحانات نیم سال نخست تحصیلی برای تمامی دانش آموزان عادی در سه پایه تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و دوم به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی همچنین به آزمون های حضوری نیز اشاره کرد و گفت: این آزمون ها فقط برای دانش آموزان با شرایط خاص است که آموزش و پرورش همه آنها را مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش مازندران همچنین اظهار داشت : بر اساس دستور العمل برای دانش‌آموزان پایه اول و دوم مقطع ابتدایی به لحاظ اهمیت دروس خواندن و نوشتن و ریاضی، آزمون عملکردی فقط در این ۲ درس به‌صورت حضوری و با حفظ و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و گروه‌بندی دانش‌آموزان برگزار می شود.

وی افزود : دانش آموزانی پایه دوازدهم سال گذشته که شهریور و خرداد ماه امسال در یک یا چند درس موفق به اخذ نمره قبولی نشدند نیز باید به صورت حضوری در آزمون مربوط به دروس کسری خود شرکت کنند. 

موسوی گفت : آزمون نوبت نخست برای دانش آموزان طرح جامع ایثارگران، پایه نهم بزرگسالان و آموزش از راه دور نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.  

وی افزود : بر اساس دستور العمل زمان برگزاری امتحانات داخلی نوبت اول و دوم متوسطه از ششم تا ۲۴ دی و امتحانات شاخه فنی‌ و حرفه‌ای به‌جز هفت رشته خاص از ششم تا ۱۷ دی فرصت تعیین شده است.

این مسئول گفت : در دوره ابتدایی نیز مدارس از ۱۵ دی به مدت ۲ هفته فرصت دارند گزارش پیشرفت تحصیلی - تربیتی نوبت اول را تکمیل و به ادارات آموزش و پرورش گزارش کنند.

وی تاکید کرد : در شرایطی که امکان حضور فیزیکی دانش‌آموزان به دلیل شیوع کرونا وجود نداشته باشد ، آزمون به‌صورت غیرحضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود.

مازندران در سال تحصیلی جاری ۵۰۸ هزار دانش آموزان در سه مقطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم دارد که با توجه به شیوع ویروس کرونا حدود ۹۳ درصد از آنها به صورت غیر حضوری تحصیل می کنند. 

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا مازندران مدارس ویروس کرونا مازندران اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان­‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است.  

در سال تحصیلی جاری، مرحله اول پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم  در سوم بهمن‌ ۱۴۰۲و پایه‌های دهم و یازدهم نیز چهارم بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از انجام فرآیند پایش عملکرد یادگیری، نتایج در اولین فرصت از طریق سامانه https://payesh.sampad.gov.ir  اعلام شده و کارنامه، کلید تصحیح، پاسخ‌نامه تشریحی در وبگاه مربوط برای هر دانش‌آموز قابل مشاهده است.

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم ونهم) روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار و دوره دوم متوسطه (پایه های دهم ویازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی) روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود