Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی گفت: نقشه پراکندگی بیماران کووید ۱۹ در سطح استان گلستان به منظور تحلیل و مدیریت صحیح محدودیت ها تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد احمدی» ظهر امروز (شنبه 29 آذر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بیشترین ورودی و خروجی استان از طریق استان های تهران و مازندران اتفاق افتاده است و بررسی این ورودی و خروجی ها براساس اطلاعات شبکه مخابراتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان ادامه داد: اگر بیش از هشت ساعت ارتباطات تلفن یکی از هم استانی های ما در استان های همجوار ثبت شود آن فرد به عنوان مسافر خروجی استان در نظر گرفته می شود و براساس آن داده های اطلاعاتی را بدست آوردیم که روزانه از سامانه استخراج و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار می گیرد.

 

احمدی بیان کرد: در سطح استان گلستان یک میلیون و 800 نفر جمعیت داریم و دو میلیون سیم کارت فعال نیز در سطح استان وجود دارد و تحلیل های ما با بررسی فعالیت های این سیم کارت های تلفن همراه است.

 

وی ابراز داشت: ورودی های استان در آذر 13 درصد افزایش یافته است و تحلیل ما این است که این افزایش به خاطر شب یلدا و دیدار با خانواده ها اتفاق افتاده است.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان گفت:‌ یکی دیگر از اقدامات ما نقشه پراکندگی بیماران کووید 19 در سطح استان است و با ارسال کدملی بیماران مبتلا به کووید19 از سوی وزار بهداشت به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این رهگیری اتفاق افتاده است و شرایط جابه جایی و پراکندگی این بیماران انجام می شود.

 

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان ویروس کرونا احمدی کرونا سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

کد خبر 6092369 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)