Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عامل اصلی قتل پنج عضو یک خانواده تویسرکانی از سوی پلیس دریکی از استان‌های کشور شناسایی و دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان، جنایت هولناکی که چند روز است مردم تویسرکان را داغدار و البته متعجب کرده، قتل پنج عضو یک خانواده در یک گاوداری در نزدیکی روستای مرادآباد در فاصله 30 کیلومتری از شهر تویسرکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جنایت تلخ، تویسرکانی‌ها فقط قربانیان حادثه بودند و به گفته فرماندهی انتظامی استان همدان، عامل اصلی قتل این پنج نفر کارگر گاوداری است که از اتباع خارجی عنوان‌شده است.

این ماجرای ناگوار از وقتی آغاز شد که پسر ارشد خانواده که ساکن تهران است پس از برقراری چندین‌باره تماس با اعضای خانواده خود که در گاوداری زندگی می‌کردند، پاسخی دریافت نکرد و از بستگان و آشنایان خود خواست تا به گاوداری بروند و دلیل عدم پاسخگویی به تماس‌ها را به او اطلاع بدهند.

پسرعموی پدر خانواده و تعدادی از اهالی روستای مرادآباد وقتی به گاوداری می‌روند با صحنه حیرت‌آور پاشیدن خون با حجم زیادی در بخشی از گاوداری مواجه می‌شوند و بلافاصله ماجرا را به پلیس اطلاع می‌دهند.

فرمانده انتظامی، دادستان و پلیس تویسرکان بلافاصله در محل وقوع جنایت حاضر می‌شوند و ازآنجاکه جسدی در مکان خونریزی‌ها وجود نداشت توسط گروه‌های تجسس به جستجو برای کشف احتمالی اجساد مقتولان پرداختند.

در جستجوی‌های اولیه، جسد دختر جوان و 30 ساله خانواده در 100متری گاوداری و در زمین‌های اطراف آن پیدا می‌شود و بعدازآن جسد پدر خانواده نیز در نزدیکی جسد دختر جوان کشف می‌شود.

پس از کشف دو جسد، پلیس با همکاری هلال‌احمر و نیروهای تجسس که با مشاهده شواهد و قرائنی متوجه انداختن اجساد مقتولان دیگر خانواده در یک چاه عمیق 70 متری در حوالی گاوداری شده بود، جستجو را ادامه دادند و جسد مادر و پسر نوجوان خانواده را نیز کشف کردند و در مرحله آخر و پس از جستجوهای چندساعته، جسد پسر دوم خانواده را نیز از درون چاه کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان در آخرین اظهارنظرهای خود در مورد این جنایت عنوان کرده که پلیس با دستگیری قاتل اصلی دریکی از استان‌های کشور در شب گذشته همچنان به دنبال علل و انگیزه‌های این قتل‌های هولناک است.

دادستان تویسرکان نیز در مورد نحوه قتل مقتولان تصریح کرده که این موضوع پس از بررسی‌های تخصصی و فنی پزشکی قانونی مشخص می‌شود هرچند از ظواهر قضیه این‌طور به نظر می‌رسد که دختر جوان و پدر خانواده با اصابت جسم سنگین به ناحیه سر به قتل رسیده‌اند.

به گفته مقامات انتظامی استان همدان عامل اصلی این جنایت که کارگر گاوداری بوده همدستانی دارد که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان از همکاری و تعامل دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی با پلیس تقدیر کرده و از بررسی و پیگیری دقیق ابعاد این جنایت خبر داده است.

عربستان| درخواست خدیجه چنگیز از بایدن برای افشای اسناد سیا درباره قتل خاشقجیدرگیری مسلحانه ‌در ‌مهاباد؛ سارق مسلح 3 نفر را مجروح و یک شهروند را به قتل رساند‌تهران|مخفی شدن قاتل در کانال کولر پس از قتل کارگر ساختمان با پتک+ تصاویر

اکنون مردم تویسرکان از زمان کشف اولین جسد عضو خانواده در سه روز پیش داغدار هستند و تنها بازمانده این خانواده که پسر بزرگ خانواده بوده و در تهران ساکن است به دلیل تألمات روحی وارد آمده، همچنان در بهت و حیرت است.

متأسفانه مردم نجیب و مؤمن شهرستان تویسرکان در این حادثه نیز قربانیان ماجرا بودند و عموم مردم با جدیت و انسجام خواستار اجرای اشد مجازات برای عاملان این جنایت هولناک هستند.

انتهای پیام/749/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی بیان کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگرد های خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، با بیان این که متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت متهم: جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900186

دیگر خبرها

  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟