Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای دریافت ۱۲ سند مالکیت موقوفات شهرستان برخوار اقدام شده است و از این تعداد دو سند دریافت و ۱۰ سند در آستانه صدور است.

حجت الاسلام محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد هشت ماه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا تأثیرات منفی را در روند اجرای برنامه‌های اوقاف داشته است و در این مدت عمده فعالیت در اوقاف شهرستان برخوار در راستای حمایت از آسیب دیدگان کرونا بوده و بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۳۱۰ بسته معیشتی برای نیازمندان شهرستان برخوار تأمین و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هزینه تأمین بسته‌های معیشتی توسط درآمد امامزادگان تأمین شده است، افزود: عمده این هزینه‌ها از محل درآمد امامزاده ابراهیم نرمی، امامزاده ادهم، موقوفه فضل آباد و … تأمین شده است و تأمین بسته‌های معیشتی برای روحانیون مدارس در دستور کار قرار دارد، همچنین برای آن دسته از روحانیونی که در مدارس شهرستان اقامه نماز داشتند و بیکار شده‌اند ۵۰ بسته معیشتی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان تأمین و توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار خاطرنشان کرد: همچنین در قالب طرح شهید سلیمانی نیز در زمینه اقلام بهداشتی سه هزار ماسک تهیه و در طرح حافظان سلامت محلات توزیع شده است.

وی با توضیح اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای دریافت ۱۲ سند مالکیت موقوفات شهرستان برخوار اقدام شده است، اضافه کرد: از این تعداد دو سند دریافت و ۱۰ سند در آستانه صدور است.

کد خبر 462678

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اوقاف و امور خيريه سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف وقف ترویج وقف برخوار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان برخوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر

حامد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم به نیت گرامیداشت مقام امام زمان (عج) از محل درآمد موقوفات منطبق، کمک خیرین و نذورات امامزادگان در روز دوازدهم هرماه خدمات اجتماعی متعددی به گروه‌های مختلف نیازمندان ارائه می‌شود.

وی افزود: در این طرح خدمات اجتماعی چون کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک برای تهیه دارو و تأمین هزینه درمان افراد کم‌برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی این گروه‌ها انجام می‌شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه بر همین اساس ۳۱۳ بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع شد، گفت: این برنامه به صورت شاخص هر ماه در یکی از شهرستان‌ها اجرا می‌شود که برنامه شاخص این ماه استان گیلان در شهرستان رودسر و به میزبانی آستان مقدس امامزادگان امیر بنده کلاچای برگزار شد.

کد خبر 6094419

دیگر خبرها

  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد