Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوییجی بوفون گفت شکست 3-1 مقابل منچستریونایتد، یاد حسرت های زیادی را برایش زنده می کند و به خاطر اشتباهش در آن دیدار، خودش را سرزنش می کند

جانلوییجی بوفون دروازه بان کهنه کار یوونتوس که یک فصل را در پاری سن ژرمن سپری کرد، در خصوص عملکرد بدش مقابل منچستریونایتد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 19-2018 صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، جانلوییجی بوفون که در شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد که به حذف این تیم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منجر شد، عملکرد ضعیفی داشت و در مصاحبه با اکیپ در خصوص آن مسابقه صحبت کرد:

حداقل سه یا چهار بار در هفته به بازی برگشت پاری سن ژرمن و منچستریونایتد فکر می کنم. آن، یاد حسرت عمیقی را برای من زنده می کند. مطمئنم در آن فصل می توانستیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم، از این بابت اطمینان داشتم. ما در اولدترافورد پیروزی مهمی برابر منچستریونایتد کسب کردیم و با نمایشی عالی، بازی را 2-0 بردیم. البته من خودم را به خاطر اشتباه بزرگ در بازی برگشت سرزنش می کنم. با تجربه ای که من دارم، چنین اشتباهی اصلا نباید اتفاق می افتاد. ما حریف را دست کم گرفتیم، فکر کردیم بازی ساده است. با بی خیالی بازی کردم چون خیالم از برد بازی رفت با نتیجه 2-0 راحت بود و آن ها با بازیکنانی جوان و بی تجربه به میدان آمده بودند. من در آن بازی، بوفون همیشگی نبودم. علاوه بر بی خیالی، انرژی و قدرت لازم برای حضور در آن بازی را نداشتم. پاری سن ژرمن هیچ چیزی کم نداشت. پی اس جی تیمی عالی بود که می توانست هر تیمی را شکست دهد. پاری سن ژرمن یکی از تیم هایی است که می تواند هر حریفی را شکست دهد. 

همچنین بخوانید:

پاری سن ژرمن (3) 1-3 (3) منچستریونایتد؛ زلزله در پاریس، کاخ پوشالی را با خاک یکسان کرد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل منچستریونایتد جانلوییجی بوفون پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟