Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: استاندار زنجان تدابیر مناسبی برای کنترل و مدیریت کرونا در مناطق مختلف این استان اتخاذ و عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ علیرضا رییسی  در برنامه خبر شبکه سراسری افزود: استاندار زنجان هریک از معاونان خود را به عنوان مسوول مستقیم پیگیری وضعیت کرونا در شهرستان های این استان تعیین کرده است و جلسات مستمر و روزانه ای برای رصد شرایط موجود در استان برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: این مدیریت ها موجب کاهش بیماری در استان شده و اغلب شهرستانها نیز از وضعیت قرمز خارج شده اند.

استاندار زنجان نیز در این خصوص گفت: هر یک از معاونان به همراه یکی از معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مسوولیت پیگیری عملیاتی شرایط کرونایی شهرستان ها را برعهده دارند و به طور میدانی نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی را در این مناطق بررسی می‌کنند.

فتح الله حقیقی تاکید کرد: این نمایندگان با بررسی شرایط شهرستان‌ها در صورت لزوم تدابیر لازم جهت تشدید محدودیت‌ها را به اجرا گذاشته و موارد مورد نیاز به تصویب استانی را به ستاد استانی کرونا ارائه می کنند.

وی با تاکید بر همکاری های بین بخشی و عموم مردم جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت افراد جامعه یادآورشد: با این همکاری ها و رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های وضع شده، شهرستانهای استان زنجان به جز طارم که همجوار با استانهای شمالی کشور که در وضعیت قرمز و پیک بالای بیماری قرار دارند، دیگر شهرستانهای استان از وضعیت قرمز خارج شده اند.

حقیقی گفت: هم اکنون شهرستانهای سلطانیه و ایجرود در وضعیت زرد کرونایی و دیگر نقاط استان نیز در شرایط نارنجی قرار دارند.

 رصد و بررسی وضعیت کرونایی شهرستان خدابنده بر عهده مشاور و مدیرکل حوزه استاندار زنجان، نظارت بر شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه بر عهده معاون سیاسی و امنیتی استاندار و شهرستان طارم بر عهده معاون عمرانی استاندار گذاشته شده است و معاون اقتصادی استاندار زنجان نیز در شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان بر روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت دارند.

از زمان شیوع کرونا تا کنون مجموع موارد مثبت بر اساس یافته های آزمایشگاهی ۴۰ هزار و ۲۴۹ نفر بوده و موارد مثبت فوتی نیز به عدد یک هزارو ۲۰ نفر رسیده است در این مدت پنج هزارو ۱۴۰ بیمار کرونایی بستری در بیمارستانهای استان نیز با بهبودی کامل ترخیص شده اند. هم اکنون ۳۹۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند و ۱۷ هزار و ۶۳۵ نفر نیز آمار تجمعی بستری های کرونایی در این استان است.

   

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار زنجان مدیریت کرونا معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی استاندار زنجان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

استاندار مازندران در نشست با شرکت‌های دانش بنیان، گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی مازندران حمایت از دانش‌بنیان‌های پارک علم و فناوری مازندران را در دستور کار قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در جلسه با دانش‌بنیان‌های مازندران با اشاره به ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی مازندران، اظهار داشت: مازندران همواره در المپیادهای علمی رتبه اول را دارد و از سال‌های نه چندان دور 20 مدال رنگارنگ از این استان داشتیم که بسیار ارزشمند است.
 
وی بر استمرار جلسات کاربردی و موضوعی بودن جلسات تاکید کرد و گفت: ایرادی که ما داریم؛ اسیر دوران مدیریت کلاسیک شدیم و این مدیریت باید به سمت مدیریت علمی و پیشرفته سوق پیدا کند.

استاندار مازندران افزود: دانش‌بنیان‌ها پیشران اقتصاد ما در همه زمینه‌ها هستند و مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت هستند، لذا حمایت، و هدایت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در برنامه مدیران ما باشد.

نوری ادامه داد: معیار ارزیابی مدیران کل استان در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است و این همکاری باید به صورت عملی و با بازخورد بالایی صورت بگیرد.

وی همچنین گسترش در بخش دانش‌بنیانی را با پیوست کیفیت مهم دانست و گفت: سرعت نباید ما را از کیفیت و هدف اصلی دور کند، ایجاد مراکز و شرکت‌ها باید مد نظر قرار گیرد و رعایت  تعادل بین آنها اهمیت دارد.

استاندار مازندران نخبگان  و استعدادهای دانش بنیان را جزوی از زنجیره توسعه برشمرد و افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری در دستگاه‌های اجرایی به شدت ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته