Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@23:22:45 GMT

علی پروین کارشناس فینال آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۱۴۲۷

علی پروین کارشناس فینال آسیا شد

حالا که قرار است عادل فردوسی پور از طریق صفحه رسمی AFC بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و اولسان را گزارش کند، علی پروین نیز با حضور در شبکه ۳ این بازی را تحلیل خواهد کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت بر سر پخش فینال لیگ قهرمانان آسیا از رقایت بر سر قهرمانی این رقابت‌ها داغ‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که عادل فردوسی پور قرار است بازی امروز پرسپولیس و اولسان هیوندای را از طریق صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در شبکه اجتماعی اینستاگرام گزارش کند، تلویزیون هم در اقدامی جالب علی پروین را به عنوان کارشناس به شبکه ۳ سیما دعوت کرده است.

علی پروین دقایقی پیش از منزل شخصی خود در لواسان به سمت استودیوی پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آسیا در سازمان صدا و سیما رفت تا تحلیل گر بازی امروز پرسپولیس باشد.

گفته می‌شود بعد از این که پروین طبق عادت دعوت برنامه سازان تلویزیونی را رد کرد، با تماس مدیران ارشد سیما راهی استودیوی پخش زنده شبکه ۳ شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی پروین لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال این مسابقات مشخص شود.

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، خصوصا که بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید و همه چیز به سرنوشت این دیدار بستگی دارد و شاید به همین دلیل یوفا تصمیم گرفته است که از یکی از با تجربه‌ترین داورانش برای قضاوت این بازی استفاده کند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که مارسینیاک قرار است قضاوت این بازی مهم را که به میزبانی رئال برگزار خواهد شد بر عهده داشته باشد. این داور لهستانی در چند سال اخیر یکی از بهترین داوران حاضر در رقابت‌های فیفا و یوفا بوده و فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را سوت زد. او همچنین قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را هم بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که این بازی به دلیل حساسیت بالایی که دارد با برخوردها و حواشی زیادی همراه باشد و بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که مارسینیاک یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که یوفا می‌توانست برای قضاوت این دیدار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال