Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس کمتر از یک ساعت دیگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می رود. محسن خلیلی از مردم می خواهد برای پرسپولیس انرژی مثبت بفرستند

 برنامه میز کارشناس طرفداری برای فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور سه پیشکسوت پرسپولیس، بهزاد داداش زاده، سپهر حیدری و محسن خلیلی ضبط شد. در این قسمت که به صورت جداگانه تقدیم شما می شود، محسن خلیلی در خصوص دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های محسن خلیلی را می بینید و می خوانید:

سلام عرض می کنم خدمت شما و عرض ادب و احترام خدمت بینندگان خوب سایت خبری طرفداری. بله در مورد بازی امروز تیم پرسپولیس ایران، باید بگیم تیمی که به فینال آسیا رسیده قطعا شایستگی لازم و همینطور نقاط قوت و ضعف زیادی دارد. من به چندتای آن اشاره می کنم. در مورد نقاط ضعف بخواهیم صحبت کنیم، پشت خطوط دفاعی کناری، البته این تیم گل های کمی را هم در این تورنمنت خورده است ولی  گل هایی هم که دریافت کرد به این دلیل بود که بازیکنانش بیشتر توپ را نگاه می کنند و سعی در پوشش فضاها دارند و به یار توجهی ندارند که این نقطه ضعف بزرگی است که به چشم آمد. به نظرم پرسپولیس می تواند از کناره ها به این تیم ضربه بزند و روی ضربات ایستگاهی و گپی که جلوی خط دفاعی در ضد حملات وجود دارد، استفاده کند.

در مورد نقاط قوت هم اگر بخواهیم صحبت کنیم به نظرم بیت گارام می تواند تعیین کننده باشد، شاهد بازی تکنیکی او خواهیم بود. این بازیکن می تواند نبض بازی اولسان را بر عهده بگیرد و توپ را به کناره ها به ایسوان، بازیکن شماره 7 اولسان که وینگر چپ هست برساند. ژین هو کاپیتان این تیم هم در کنار این بازیکن خواهد بود. و این بازیکنان سعی می کنند توپ را به جونیور مهاجم این تیم برسانند. البته یونسن مهاجم شماره 19 این تیم هم که معمولا به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم است می تواند مکمل جونیور باشد. البته تمام این صحبت ها در حد آنالیز تیم اولسان است. ولی بازیکنان تیم پرسپولیس خیلی با انگیزه هستند و جدای از آن باتجربه هستند. تجربه ای که دو سال گذشته در فینال آسیا کسب کردند و در این بازی بازیکنانی که در آن بازی حضور داشتند، می توانند از آن استفاده کنند و کمک حال پرسپولیس باشند. این بازی می تواند نقطه عطفی برای فوتبال ایران باشد. به عنوان یک هوادار ملی باید در کنار پرسپولیس باشیم و آرزوی موفقیت کنیم و انرژی مثبت بفرستیم. بازیکنان باید از نقطه ضعف های تیم اولسان استفاده کنند و دل مردم ایران را شاد کنند.

 همچنین بخوانید:

به استقبال فینال آسیا | برنامه اختصاصی طرفداری با حضور پرسپولیسی ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال آسیا محسن خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود داور فینال آسیا شد

به گزارش ورزش سه، مسابقه فینال جام ملت های زیر 23 سال آسیا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!