Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@17:50:29 GMT

دستگیری مجدد شکارچی غیرمجاز پرندگان در رشتخوار

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۱۷۲۴

دستگیری مجدد شکارچی غیرمجاز پرندگان در رشتخوار

توانا گفت: شکارچی غیر مجاز رشتخواری در حالی توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست رشتخوار با لاشه ۲ قطعه تیهو شناسایی و دستگیر شد، که پرونده قضایی تخلف قبلی وی در رابطه شکار ۷ قطعه کبک و تیهو در جریان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید توانا رئیس اداره محیط زیست رشتخوار در گفت و گو با صبح توس گفت:  شکارچی غیر مجاز رشتخواری در حالی مجددا توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست رشتخوار با لاشه ۲ قطعه تیهو و فرد همراهش شناسایی و دستگیر شد، که پرونده قضایی تخلف قبلی وی در رابطه شکار ۷ قطعه کبک و تیهو در جریان  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رصد شبانه روزی مناطق تحت حفاظت محیط زیست رشتخوار توسط ماموارن یگان حفاظت زیست این شهرستان، افزود: شکارچی مذکور که انتظار مواجهه با مامورین در آن زمان و مکان دنج را نداشت و متحیرانه شاهد دستگیری خویش و همراهش بود، و خواستار چشم پوشی از تخلف خود بود، که تلاش وی نتیجه در بر نداشت.

توانا با اشاره به اینکه متخلفان از چشم محیط بانان دور نخواهند ماند، یادآور شد: در نهایت متخلفین این پرونده با صدور شکوائیه لازم به مراجع ذیصلاح قضایی در شهرستان معرفی شدند.

بنابراین گزارش، "تیهو" متعلق به خانوادۀ قرقاول ها است، این پرندۀ زیبا به شدت مورد علاقۀ شکارچیان است و تعداد آن در سال های اخیر کاهش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محیط زیست رشتخوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان

مصطفی یوسفی قندعلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به شروع فصل ممنوعه درمورخه ۷ اردیبهشت ماه گشت وکنترل آبی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان درپشت سد گتوند انجام شد که در این گشت وکنترل موفق به دستگیری ۱صیاد غیر مجاز ماهی همراه با ادوات صید شدند.

او می‌گوید: از اول امسال تاکنون ۵ گروه صیادی غیر مجاز توسط یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان مسجدسلیمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 یوسفی ادامه داد: از تمام هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به شروع فصل ممنوعه ماهیگیری و فصل تخم ریزی و زاد آوری ماهیان از صید خودداری نموده و در این خصوص به محیط بانان در این امر خطیر کمک و یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج