Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابرت لواندوفسکی ابراز امیدواری کرد بایرن مونیخ در بهترین شرایط مهیای دیدار برابر لورکوزن شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ با یک امتیاز اختلاف با لورکوزن در رتبه دوم جدول قرار داشته و فردا در آخرین دیدار خود در سال ۲۰۲۰ باید به مصاف صدرنشین فعلی بوندسلیگا برود. رابرت لواندوفسکی که دیشب به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۰ برگزیده شده، اذعان داشت این جایزه به کل اعضای تیم بایرن مونیخ تعلق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رابرت لواندوفسکی گفت:

“من بسیار خوشحالم که چنین جایزه بزرگی را به دست آوردم و به خودم بسیار افتخار می کنم. از نظر من این جایزه فردی متعلق به کل تیم بایرن مونیخ است.

 

بهترین لحظه در سال ۲۰۲۰؟ اشاره کردن به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسان خواهد بود. اما به عنوان مثال اگر به کل فصل نگاه کنید، آن دیدار مرحله گروهی که من ۴ گل به ثمر رساندم نیز نکته برجسته ای بود. همچنین هت تریک در برابر شالکه نیز برایم مهم بود، اما فینال لیگ قهرمانان و برتری در چنین دیداری واقعا ویژه است.”

 

رابرت لواندوفسکی گفت:

دیدار فردا مقابل لورکوزن؟ بایرن مونیخ اخیرا موفق به ارائه بهترین سبک فوتبال خود نشده است. فردا آخرین بازی سال را در پیش رو داریم و سپس یک وقفه کوتاه ایجاد می شود. باید روی این دیدار تمرکز کنیم. ما بازیکنانی با ذهنیت قوی داریم و ۱۰۰ درصد برای مسابقه فردا مقابل لورکوزن آماده خواهیم بود.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی رابرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس

بایرن مونیخ قرار است با تمام قوا مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. 

طرفداری | آخرین تمرین بایرن مونیخ قبل از جدال حساس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، امروز برگزار شد. نکته مهم این تمرین، حضور بازیکنانی بود که اخیرا دچار آسیب دیدگی شده بودند و در مورد حضور آنها در دیدار با رئال مادرید، تردید وجود داشت؛ لروی سانه، جمال موسیالا، سرژ گنابری، کنراد لایمر و دایو اوپامکانو.

با این حال با وجود این که شانس خوبی برای بازگشت ماتیاس دلیخت متصور می شد، این مدافع هلندی در تمرین گروهی باواریایی ها دیده نشد. کینگزلی کومان، ساشا بویی، بونا سار و بوخمان دیگر مصدومانی بودند که از ابتدا هم قرار نبود در این جلسه تمرینی حضور داشته باشند. 

تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید تمرین بازیکنان بایرن مونیخ پیش از جدال با رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ