Web Analytics Made Easy - Statcounter

چالش‌های پیش روی عربستان در ماه‌های اخیر ابعاد گسترده‌ای یافته است در همین حال خبر‌ها حاکی از احتمال صدور حکم ۲۰ سال زندان برای لجین الهذلول، منتقد رژیم سعودی است. خبرگزاری میزان – عربستان در میانه فشار شیوع گسترده بیماری کرونا با موج انتقاد از نقض حقوق بشر در این کشور نیز مواجه است.   به گزارش «میدل ایست مانیتور و گاردین»، - کرونا در عربستان: براساس جدیدترین آمارها، تاکنون ۶ هزار و ۱۰۱ نفر در عربستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و ۳۶۰ هزار و ۶۹۰ نفر نیز به این بیماری مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  - احتمال صدور محکومیت حبس ۲۰ ساله برای لجین الهذلول: حکم دادگاه رسیدگی به پرونده «لجین الهذلول»، روز دوشنبه صادر می‌شود.   درخواست دادستان عمومی عربستان از دادگاه در آخرین روز محاکمه این زن زندانی در روز چهارشنبه مبنی بر صدور اشد مجازات، گمانه زنی‌ها در مورد احتمال صدور حکم ۲۰ سال حبس برای وی افزایش یابد.   خواهر لجین در توییتر با اعلام خبر احتمال صدور حکم مذکور، از احضار پدر و مادر خود به دادگاه کیفری خبر داد. بیشتر بخوانید:  ریاض گرفتار کسری بودجه و ریاضت اقتصادی  بن سلمان و بن زاید در مظان اتهام حمله هکری پدر و مادر این زن زندانی، مشاور حقوقی دختر بازداشت شده خود بوده و دفاعیات وی را آماده می‌کردند.   - اخراج ۱۰۰ امام جمعه و مبلغ دینی: ۱۰۰ امام جمعه مساجد مکه به دلیل نادیده گرفتن دستورالعمل وزارت امور اسلامی عربستان مبنی بر مقصر خواندن برخی از افراد در ایجاد تفرقه در کشور، اخراج شدند.   - انگلیس به دنبال تحریم ریاض: نمایندگان پارلمان انگلیس خواستار تحریم «ریاض» به دلیل بازداشت «محمد بن نایف»، ولیعهد پیشین عربستان و سایر شاهزادگان این کشور هستند.   - تکذیب خبر سفر «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان به عراق از سوی یکی از مقام‌های رسمی سعودی   انتهای پیام/ برچسب ها: عربستان محمد بن سلمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عربستان عربستان محمد بن سلمان احتمال صدور حکم لجین الهذلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته کریم بنزما با تصمیم خود برای جدایی از رئال مادرید، بسیاری را شگفت زده کرد. این احساس زمانی بیشتر شد که او به تعداد زیادی از ستاره‌هایی که عازم عربستان سعودی بودند، پیوست و با الاتحاد قرارداد امضا کرد.

برنده توپ طلای 2022 فصل آسانی را پشت سر نگذاشته است، چون مصدومیت به خصوص در آخرین فصل حضور او در رئال مادرید، اجازه نداد پتانسیل خود را به صورت کامل نشان دهد.

بنزما در طول فصل جاری چند مرتبه به مادرید سفر کرده و اکنون باشگاه الاتحاد نیز تایید کرده که او دوباره این کار را انجام داده است. در بیانیه‌ای رسمی، آن‌ها تایید کردند که بنزما در حال گذراندن برنامه درمانی‌اش در کمپ تمرینی رئال مادرید است.

متخصصان پزشکی دو باشگاه به طور منظم در ارتباط هستند و هدف آن‌ها کمک به بهبود هر چه بهتر این بازیکن فرانسوی است. بنزما تا هفته آینده در رئال مادرید خواهد ماند و در آن زمان به عربستان سعودی برمی‌گردد تا برای 5 بازی آخر فصل در دسترس باشد.

نکته جالب زمان حضور بنزما در رئال بوده که  با مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا مصادف شده است؛ مطمئنا کارلو آنچلوتی و شاگردانش این روزها چند مرتبه با بنزما که روزگاری کاپیتان ارزشمند آن‌ها بوده، رو به رو شده و گفتگوهای مختلفی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند