Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین رونمایی از دو گرید جدید MDA و KMT-۴۵ تولیدی پتروشیمی کارون که موجب صرفه‌جویی‌ارزی‌۲۸ میلیون دلاری برای کشور می‌شود،‌ همزمان با هفته «پژوهش و فناوری»، برگزار شد‌.

به گزارش ایران اکونومیست، آیین رونمایی از دو گرید جدید تولیدی پتروشیمی کارون در سالن اجتماعات هلدینگ خلیج فارس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مراسم، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون با تبریک هفته پژوهش، سیاست هلدینگ خلیج فارس برای تنوع دادن به سبد محصولات خود و حمایت‌هایی که از شرکت‌ها در حوزه پژوهش و فناوری می‌کند را نقطه سوداوری، قوت و قدرت این هلدینگ در آینده عنوان کرد.

علیرضا صدیقی زاده با معرفی محصولKHR-۴۵ به عنوان فوم‌های منعطف و قابل استفاده در صندلی خودرو، مبلمان خانگی، تشک‌های‌طبی و… گفت: ۱۰ هزارتن در سال نیاز کشور به این محصول است که معادل ظرفیت تولید در کارون است و با این میزان تولید ۲۶ تا ۲۸ میلیون دلار در سال صرفه جویی ارزی خواهیم داشت.

وی در ادامه محصول MDA را یک محصولی میانی در این شرکت معرفی کرد و گفت: این محصول در صنایع چسب، رنگ، پوشش‌های کف و دیوار کاربرد دارد و از آن به عنوان پلی اورتان‌های پاششی نام برده می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی کارون توضیح داد: با بومی‌سازی دانش تولید این محصول در پتروشیمی کارون نه تنها دیگر نیازی به واردات گریدهای مشابه با نام تجاری «آرادور» که در حال حاضر تنها شرکت هانس‌من آمریکا تولید کننده این محصول در جهان است، نیست که شرکت‌های ایرانی از واردات این محصول بی نیاز خواهند شد و البته این محصول بازار خوب صادراتی هم دارد.

صدیقی زاده یادآوری کرد: پیش از این نیز سه محصول زنجیره ایزوسیانات با هدف تامین نیاز صنایع خودروسازی، مبلمان اداری و خانگی، صنایع کفش، رنگ و رزین از سوی پتروشیمی کارون تولید و عرضه شده بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پتروشیمی کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی