Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس شورای شهر مشهد گفت: امیدواریم با حمایت‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین استانداری، طرح تفصیلی و طرح راهبردی توس هرچه سریع‌تر تصویب شود و گام دیگری در جهت کمک به ساکنان این محدوده برداشته شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، ظهر امروز مراسم افتتاح مسیر دسترسی جلوخان آرامگاه فردوسی به کهندژ و رونمایی از دو مجسمه در جلوخان آرامگاه فردوسی با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استاندار خراسان رضوی، جمعی از اعضای شورای شهر و شهردار مشهد و دیگر مدیران شهری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمسعود ریاضی در این مراسم با بیان اینکه اقدامات خوبی در جلوخان آرامگاه فردوسی و منطقه توس، با حمایت‌های میراث فرهنگی و همکاری شهرداری مشهد انجام شده که امروز شاهد ثمرات آن هستیم، اظهار کرد: پارک جلوخان به مساحت هفت هکتار، یکی از همین پروژه‌هایی است که با موافقت فیمابین مدیریت شهری مشهد و اداره کل میراث فرهنگی محقق شده و پس از آن هم مسیر اتصال جلوخان به کهندژ که امروز به افتتاح رسید.

وی با اشاره به طراحی هشت مجسمه برگرفته شده از موضوعات شاهنامه که تاکنون سه مجسمه آن نصب شده است، گفت: در کنار این اقدامات ارزنده، امیدواریم با حمایت‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین استانداری، طرح تفصیلی و طرح راهبردی توس هرچه سریع‌تر تصویب شود و گام دیگری در جهت کمک به ساکنان این محدوده برداشته شود.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران توس شورای شهر مشهد با بیان اینکه طرح تفصیلی نیاز مبرمی است که امیدواریم حمایت شود، تصریح کرد: یکی دیگر از درخواست‌های ما، ثبت جهانی توس است؛ ما چنین ظرفیت و ثروتی در ایران و خراسان داریم ولی هنوز ثبت جهانی نشده که امیدواریم زودتر میسر شود.

کد خبر 462728

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر مشهد توس مسعود ریاضی طرح تفصیلی شهر جلوخان فردوسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میراث فرهنگی طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با فرمانده کل انتظامی کشور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عفاف و حجاب جز احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد. اقدامات انجام شده نیز در مسیر درست و خوبی است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با بیان این که خوشبختانه اقدامات فراجا با ملاحظاتی که مدنظر قرار می‌دهد برای اجرای قانون و عملیاتی شدن آن منجر به این می‌شود که جمعیت عفیف ما احساس بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بابت این اقدامات به فرمانده کل انتظامی و یکایک کارکنان این فرماندهی دست مریزاد می‌گویم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: امیدواریم از ۳۲ دستگاهی که در این موضوع وظیفه دارند همگی پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند و به احکام الهی التزام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همه چیز رو به پیشرفت است و امیدواریم مجلس انقلابی که تا کنون پای کار این موضوع بوده در آینده نیز پای کار باشد.

کد خبر 6086238

دیگر خبرها

  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود
  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است