Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به یک کارگاه سری این رژیم برای ساخت و ارتقای سلاح‌های رباتیک پرداخت که برای اهداف نظامی و غیرنظامی استفاده می‌شوند.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه که در «الجلیل» (واقع در شمال فلسطین اشغالی) قرار دارد ربات‌های صنعتی هوشمند به شکل حیوانات و خزندگان برای اهداف نظامی ساخته می‎‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده، کارگاه مذکور که تابع شرکت اسلحه‌سازی «رافائل» رژیم صهیونیستی است اقدام به ساخت پهپادهای کوچک و هوشمندی کرده که قادر به نفوذ به تونل‌ها، منازل و مخفیگاه‌ها است و می‌تواند تصویربرداری و پایش اطلاعاتی کند. از برخی از این پهپادها برای کشف تونل‌های مقاومت در مرز غزه و لبنان استفاده شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به عنوان مثال اعلام کرد، در این کارگاه یک ربات به شکل مار تولید شده که حرکت مار حقیقی را تداعی می‌کند و می‌تواند اقدام به تصویربرداری، جمع اطلاعات و یا انفجار کند.

در ادامه این گزارش آمده، ربات دیگری به شکل سگ ساخته شده که می‌تواند نظامیان را در میدان نبرد همراهی و تجهیزات و مواد منفجره را حمل کند و توانایی تصویربرداری و جمع‌آوری اطلاعات را نیز دارد.

 

 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی سلاح رباتیک الجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الحدث، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق چند مجروح بر جای گذاشت.

براساس گزارش‌ها، حمله‌ای هوایی یک پایگاه در جنوب غربی فرودگاه دمشق صورت گرفته است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6095403

دیگر خبرها

  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • گسترش اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در انگلیس
  • هدف آمریکا از ساخت اسکله غزه چیست؟ / نگرانی از پروژه امنیتی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب «مهاجرت داوطلبانه» +عکس و فیلم