Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای مناسب تفریحی ویژه بانوان گفت: شهرداران، ایجاد و احداث پارک بانوان در شهرهای استان را در اولویت قرار دهند.

آیدین رحمانی روز شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ایجاد پارک های بانوان و بازارچه های خود اشتغالی ویژه بانوان استان، با تاکید بر اهمیت ایجاد فضای مناسب با استاندارهای لازم برای تفریح بانوان در شهرهای مختلف استان، گفت: ضروری است شهرداران استان در سال جاری و سال آینده اعتبار ویژه ای را به ایجاد و احداث پارک های ویژه بانوان اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ایجاد پارک های ویژه بانوان در استان، این موضوع در کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب خواهد شد تا شهرداران استان برای احداث و ایجاد این پارک ها در شهرهای ستان ملزم شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد در شهرهایی که طرح تفصیلی شهری نیز در حال اجرا و مطالعه است، مشاور موظف خواهد بود تا ایجاد پارک های بانوان و بازارچه های خود اشتغالی ویژه بانوان را بصورت ویژه مد نظر داشته باشد.

آیدین رحمانی همچنین با تاکید بر اهمیت حمایت از اشتغال بانوان و بویژه اشتغال زنان سرپرست خانوار و ایجاد باراچه های مناسب برای عرضه محصولات و تولیدات آنان در شهرها، گفت: پیشنهاد می شود کارگروه ویژه ای با مشارکت دفتر امور بانوان استانداری ، شهرداری ، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد و راهکارهای مناسب و کاربردی برای ایجاد این نوع بازارچه ها در استان ارائه شود.

مدیرکل زنان و امور خانواده استانداری آذربایجان غبی نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره ملی تجلیل از ۱۷۰۰۰ زن شهیده، جانباز و آزاده در بهمن ماه، گفت: بر اساس مصوبه این کنگره حداقل یک معبر و یا یک مکان به نام زن شهیده در هر شهراستان نامگذاری و المان و یادمان زنان شهیده و ایثارگر در محیط شهری و روستایی شهرستان ها طراحی و اجرا گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پارک بانوان آذربایجان غربی ویژه بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی  با حضور در شرکت مادر تخصصی توانیر با رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر دیدار و گفتگو کرد.    در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.   مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهر‌های شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.   در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.   مدیر عامل توانیر نیز جهت تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و به منظور رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکار‌ها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد