Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:00:48 GMT

اعمال محدودیت‌های شب یلدا در شهرستان ری از امشب

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۲۸۲۵

اعمال محدودیت‌های شب یلدا در شهرستان ری از امشب

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به اعمال محدودیت‌های دو روزه برای اصناف در سطح شهرستان ری، اظهار کرد: در جلسه رؤسای کمیته‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شده که برای پیشگیری از رفت و آمدها و تجمعات شب یلدا، روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به افزایش تقاضا در این روزها لازم به توضیح است که تمامی اقلام مورد نیاز به وفور در بازار موجود است و اتاق اصناف شهرستان ری نیز به طور ویژه بر فعالیت صنوف نظارت می‌کند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه افزود: متأسفانه با تعطیلی‌های پی‌درپی شاهد رکود کسب و کار در صنوف هستیم؛ اما به ناچار برای کنترل ویروس کرونا باید همه همکاری کنیم تا خسارت جانی و مالی کمتری را بر کشور شاهد باشیم.

ستاره تصریح کرد: همکاری اصناف با ستاد ملی مقابله با کرونا و کادر پزشکی کاملاً بر همگان محرز و مشخص است؛ لذا انتظار می‌رود همانگونه که اصناف با آحاد جامعه همکاری دارند، دولت نیز از این قشر عظیم اقتصادی حمایت کند.

وی در پایان ضمن قدردانی و تشکر از صنوف شهرستان ری، خاطرنشان کرد: از کسبه شهرستان ری می‌خواهیم که با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به عدم شیوع بیشتر بیماری کرونا کمک نموده و از مردم نیز می‌خواهیم با پرهیز از اجتماعات و ترددهای غیر ضروری و استفاده از ماسک در رفع شرایط امروز بکوشند.

انتهای پیام/ ۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا شب یلدا شهرستان ری محدودیت های کرونایی رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان

دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و اتاق‌های بازرگانی ایران روز دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.نمایشگاه منتخب توانمندی‌های صادراتی استان اصفهان و نشست نمایندگان اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا از برنامه‌های جنبی این رویداد بود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی