Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گلستان با اشاره به بهبود وضعیت استان از نظر شیوع کرونا گفت: ۴ شهرستان استان در وضعیت زرد هستند و در چند روز دیگر به وضعیت سفید می‌رسند و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت نارنجی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا درباره آخرین وضعیت و تصمیمات ستاد اظهار داشت: اکنون 4 شهرستان زرد داریم و در چند روز دیگر وضعیت سه شهرستان دیگر هم زرد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه 4 شهرستان مراوه تپه، آزادشهر، رامیان و کلاله در آستانه سفید شدن قرار دارند.

وی با اشاره به نتیجه‌بخش بودن اعمال محدودیت‌های کرونایی از مردم به دلیل مشارکت خوبی در اجرای محدودیت‌ها و همچنان از پزشکان و پرستاران به علت بیشتر از 10 ماه تلاش برای بهبود بیماران کرونایی قدردانی کرد.

استاندار گلستان بیان داشت: از نظر تعداد بستری و فوتی‌ها هفته بدی را پشت سر گذاشتیم اما اکنون شرایط بهتری داریم که شکننده است و همه باید تلاش کنیم تا وضعیت به ثبات برسد.

استاندار گلستان افزود: در دو سه روز آینده نیز شهرستان‌های گالیکش و گنبدکاووس و آق قلا زرد خواهد شد و کردکوی هم در آستانه هشدار است، ستاد کرونا در شهرستان بای مراقبت بیشتری کنند تا وضعیت بدی پیدا نکند.

همبستگی و همکاری در استان کرمان با شیوع کرونا رنگ و بویی تازه به خود گرفت + فیلمپرستاران با پیروی از مکتب زینبی اقدامات جهادی را تا پایان کرونا دنبال کنندجهادگرانی که جان خود را به بهای سلامتی دیگران معامله کردند؛ کرونا با پرستاران چه کرد؟

وی ضمن اینکه از مردم خواست از برگزاری دورهمی‌های شب یلدا خودداری کنند، گفت: امروز و فردا از ساعت 18 به بعد فعالیت همه مشاغل به جز گروه یک تعطیل و محدودیت تردد شبانه نیز به جای ساعت 21 از ساعت 20 اعمال خواهد شد.

حق‌شناس اظهار داشت: نباید کاری کنیم که با یک دور هم جمع شدن به ظاهر ساده، بیماری را به دیگران را انتقال دهیم و در 2 روز آینده نیز ورودی‌ها و خروجی‌های استان سخت‌گیرانه کنترل می‌شود.

وی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز پرستار گفت: در سال گذشته تا 11 ماه مطالبات پرستاران معوق می‌شد اما اکنون تا پایان شهریورماه مطالبات پرستاران پرداخت شده و تا پایان امسال سایر معوقات نیز پرداخت خواهد شد.

استاندار گلستان افزود: حضور دانش آموزان و تشکیل هر کلاسی در مدارس و دانشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است، فقط در روستاهایی که نرم افزار شاد ندارند کلاس‌ها حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار گلستان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست فرمانداری کاشان، عملکردِ گل محمدی را در هر هکتار چهار تن و در صورت وارد نشدن خسارت و حوادث غیرمترقبه، حدود ۱۰ هزار تن برآورد کرد.
محمدی فشارکی افزود:در فصل گل چینی پنج هزار نفر مشغول به کار می‌شوند و در گلابگیری‌های صنعتی و سنتی نیز نزدیک به ۵۰۰۰ نفر مشغول به کار هستند.
وی گفت: کاشان، رتبه نخستِ وسعت زیر کشت و تولید در استان اصفهان و رتبه اولِ میانگینِ عملکردِ تولید در واحد سطح گل محمدی کشور را دارد و حدود پنج هزار باغدارِ گل محمدی در این شهرستان اشتغال دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی گفت: گل محمدی از نظر نیاز آبی، محصولی کم آب بَر است و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری، در صورت وارد نشدنِ خساراتِ حوادث غیر مترقبه، بیش از ۱۰ هزار تن گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان برداشت و نزدیک به ۴۰ میلیون لیتر گلاب و ۳۰۰ لیتر اسانس گل محمدی از باغ‌های گل محمدی این شهرستان استحصال می‌شود
مدیر جهاد کشاورزی کاشان افزود: حدود چهار و ۳۰۰ نفر سالانه در صنعت گلابگیری و استحصال عرقیجات در واحد‌ها و کارگاه‌های گلابگیری شهرستان اشتغال دارند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند