Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی رفته است. با گزارش لحظه به لحظه این بازی همراه ما باشید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری، بشار رسن، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک،  امید عالیشاه و مهدی عبدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب اولسان: جو سوهوک، دیوی بولتویس، پارک جوهو، کیم این‌سونگ، سین جین‌هو، جونیور پینتو، یون بیت‌گارام، وون دوجائه، کیم تائه‌هوان، کیم کی‌هی و لی چونگ‌یونگ.

داور: عبدالرحمان ابراهیم الجاسم

دقیقه 6: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود پرسپولیس را مدافعان اولسان با ضربه سر دور کردند.

دقیقه 7: کار خوب بازیکنان پرسپولیس و ارسال بشار رسن به اولین موقعیت بازی تبدیل شد، اما توپ به مهدی عبدی نرسید و به بیرون رفت.

دقیقه 9: حرکت ترکیبی بازیکنان اولسان با ضربه فنی یون بیت‌گارام از پشت محوطه جریمه همراه شد که ضربه این بازیکن به تیر عمودی دروازه حامد لک برخورد کرد و به شکلی فوق‌العاده خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 13: شوت سنگین احمد نورالهی پس از برخورد به مدافع هلندی اولسان با فاصله اندک راهی کرنر شد.

دقیقه 18: ارسال تند و تیز بازیکن اولسان از جناح راست با ضربه سر جونیور نگرائو از روی خط شش قدم همراه شد، اما این ضربه از روی دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه 20: تا این لحظه،‌ بیشتر بازی در اختیار تیم کره‌ای بوده و سرخپوشان ایرانی بیشتر چشم به ضد حملات دارند.

دقیقه 22: یون بیت‌گارام بازیکن شماره 10 اولسان بار دیگر از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک با عکس‌العملی خوب توپ را دور کرد.

دقیقه 32: توپ‌ربایی و ضد حمله خوب بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا این تیم در موقعیت خوب گلزنی قرار بگیرد، اما پاس اشتباه نعمتی این فرصت را برای سرخپوشان هدر داد.

دقیقه 45: توپ‌ربایی استثنایی بازیکنان پرسپولیس را مهدی عبدی با یک ضربه دقیقه و زیبا به گل اول پرسپولیس تبدیل کرد.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، باشگاه پرسپولیس ، لیگ قهرمانان آسیا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)