Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@08:51:14 GMT

گزارش زنده/ پرسپولیس 1 اولسان 1/ پایان نیمه اول

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۲۹۷۳

گزارش زنده/ پرسپولیس 1 اولسان 1/ پایان نیمه اول

به گزارش صدای ایران، پرسپولیس پس از صعود شگفت‌انگیز از گروه C لیگ قهرمانان آسیا که بالاتر از التعاون عربستان، الدحیل قطر و شارجه امارات قرار گرفت و صدرنشین شد، در مراحل حذفی به ترتیب مقابل تیم‌های السد قطر، پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان که هر یک مدعیان اصلی قهرمانی بودند، به پیروزی دست یافت تا به فینال فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا برسد و اکنون مقابل اولسان هیوندای قرار بگیرد؛ این تیم کره‌ای که صدرنشین گروه F شده بود، تا رسیدن به مسابقه فینال برابر ملبورن ویکتوریا، بیجینگ چین و ویسل کوبه ژاپن به برتری‌های دشوار دست یافت و امیدوار است اکنون مقابل نماینده فوتبال ایران به این موفقیت ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
گزارش زنده اتفاقات مهم  دیدار تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای را در این صفحه دنبال کنید

مهدی عبدی در آخرین ثانیه های نیمه اول با یک گل تماشایی پرسپولس را به گل رساند.

کره ای ها   یک دقیقه بعد از گل پرسپولیس از رو نقطه پنالتی به گل رسیدند و بازی با نتیجه تساوی  1 بر 1  در نیمه اول به پایان رسید.


فینال لیگ قهرمانان آسیا- فصل 2020
شنبه: 99/09/29 ؛ ساعت 15:30
استادیوم: الجنوب- دوحه قطر/ بدون تماشاگر
داور: عبدالرحمن الجاسم(قطر)/ کمک‌ها: سعید النعیمی(قطر) و سعود احمد(قطر)/ داور چهارم: دیلان پریرا(سریلانکا)/ داور پنجم: یوسری محمد(مالزی)/ داور ویدئویی: خمیس محمد المری(قطر)؛ کمک داوران ویدئویی: ادهم محمد مخادمه(اردن) و محمد امیرول(مالزی).

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پرسپولیس اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!

به گزارش "ورزش سه"، رویس دو روز قبل اعلام کرد که قصد دارد پس از ۱۲ سال حضور در دورتموند در پایان فصل از این باشگاه جدا شود و روز گذشته در جریان پیروزی پرگل این تیم برابر آگزبورگ موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل ارسال کند.

کسب این پیروزی ارزشمند اهمیت بسیاری برای این تیم داشت تا بتواند با روحیه بالاتری به دیدار برابر پاری سن ژرمن در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه شب در پاریس برگزار خواهد شد قدم بگذارد.

دورتموند پیش از این سابقه یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۷ را در کارنامه دارد و امیدوار است که بتواند با تکرار نتیجه بازی رفت برابر پاری سن ژرمن بار دیگر به فینال این مسابقات صعود کند و فرصت کسب عنوان قهرمانی را داشته باشد.

آنها پیش از این در سال ۲۰۱۳ هم که ورزشگاه ومبلی میزبان فینال لیگ قهرمانان بود توانسته بودند به این دیدار راه پیدا کنند اما برابر بایرن مونیخ شکست خوردند و به مقام نایب قهرمانی رضایت دادند  و حالا ترزیچ معتقد است که بازگشت دوباره به این ورزشگاه برای فینال می‌تواند بهترین پایان برای دوران حرفه‌ای رویس در این تیم باشد.

ترزیچ در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «بله، یک دوره به پایان خواهد رسید. او در اولین فصل حضورش در دورتموند بازی کرد و بازگشت به آنجا بهترین اتفاق برای او خواهد بود. او اسطوره زنده است.

حضور او هر اتفاق دیگری را تحت الشعاع قرار می‌دهد. امیدوارم که دوران خوش مارکو رویس یک ماه دیگر ادامه پیدا کند و ما بتوانیم بازی‌های خوبی را در کنار هم برگزار کنیم.»

دیگر خبرها

  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)