Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگرچه کمی غیرمعمولی به نظر می‌رسد، اما خرید لوازم جانبی موبایل برای همه‌ی شما ضروری است! اگر می‌خواهید طول عمر تلفن همراه شما زیاد باشد می‌بایست نسبت به خرید برخی لوازم جانبی موبایل حساس باشید. اولین و مهم‌ترین وسیله‌ی جانبی موبایل که باید به محض خرید تلفن همراه خریداری کنید، گلس گوشی است. البته خرید گلس در هنگام خرید توسط فروشندگان به خریدار توصیه خواهد شد، گلس گوشی دارای انواع و درجه بندی مختلفی بوده که بهتر است پیش از خرید از آن‌ها مطلع باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید گلس گوشی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا اگر گلس خریداری شده دارای کیفیت مناسب نباشد تلفن همراه آسیب خواهد دید.


همه چیز درباره گلس گوشی موبایل

با پیشرفت تکنولوژی و ورود گوشی‌های تمام لمس به بازار حساسیت محافظت از صفحه‌ی گوشی بالاتر رفته است. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند برندهای اپل، سامسونگ، ال جی، هوآوی، شیائومی و... به صورت تمام لمس و بدون دکمه ساخته می‌شوند. به همین علت می‌بایست یک گلس گوشی باکیفیت بر روی صفحه‌ی آن‌ها نصب شود؛ چراکه گلس گوشی وظیفه محافظت از صفحه در برابر آسیب‌ها، ضربات و...را بر عهده دارد. بدیهی است که برای همه‌ی افراد محافظت از این گجت‌های جذاب اهمیت زیادی دارد، گوشی موبایل وسیله‌ی ارتباطی است که شما را به میلیون‌ها نرم‌افزار و برنامه و همچنین شبکه‌های اجتماعی متصل می‌کند.

گلس گوشی که  به عنوان ضروری‌ترین لوازم جانبی تلفن همراه فروخته می‌شود، معمولاً طی یک فرآیند با حرارت دادن شیشه و خنک کردن آن تولید می‌شود. گلس گوشی یا به عبارتی محافظ صفحه نمایش از چند لایه سیلیکونی ساخته شده و متشکل از چندین لایه سیلیکونی و لایه‌های چسبنده شفاف می‌باشد. گلس‌های گوشی به نوعی طراحی می‌شوند که مانع رسیدن حرارت دست به صفحه و لمس صفحه نمی‌شوند.


با انواع مختلف گلس گوشی آشنا شوید!

لوازم جانبی موبایل همگام با پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند به روز رسانی شده است، به همین خاطر انواع مختلفی از گلس گوشی موبایل تولید و روانه بازار شده که در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد، گلس‌ها از نظر جنس به انواع زیر تقسیم می‌شوند:

گلس پلاستیکی:

ارزان‌ترین نوع گلس گوشی، گلس پلاستیکی است که از خراش بر روی صفحه و بر جای ماندن گرد و خاک، آلودگی و اثر انگشت بر روی صفحه‌ی اصلی گوشی ممانعت می‌کند. گلس‌های پلاستیکی مانع خوبی در برابر ضربات ناشی از برخورد سکه و کلید و... با صفحه‌ی نمایشگر هستند، اما تقریباً کدر و مات هستند که در اصطلاح به آن‌ها گلس مات گفته می‌شود. گلس مات در انتقال نور و رنگ ضعیف عمل می‌کنند.

گلس شیشه‌ای حرارت دیده:

گلس پروتکتور نام دیگر گلس شیشه‌ای حرارت دیده می‌باشد، این نوع از گلس‌ها از حرارت دادن شیشه و سرد کردن سریع آن تولید می‌شوند. این نوع گلس‌ها کمی خشک و شکننده هستند اما از گلس پلاستیکی مقاوم‌تر عمل می‌کنند. بدیهی است که ضخامت گلس شیشه‌ای حرارت دیده از گلس پلاستیکی بیشتر بوده در نتیجه به راحتی می‌توان تفاوت این دو نوع  ابزار جانبی موبایل را تشخیص داد.

گلس نانو مایع:

کمی غیر واقعی به نظر می‌رسد، اما نوعی گلس برای محافظت از صفحه نمایشگر تلفن همراه وجود دارد که مایع است! این نوع از ابزار جانبی موبایل که گلس نانو مایع نام دارد به راحتی روی صفحه نصب شده و مقاومت بالایی خواهد داشت. در یک عبارت ساده‌تر گلس نانو مایع تلفن همراه شما را در برابر ضربات بیمه می‌کند، اما یک مشکل برای خرید آن وجود دارد. از آنجا که در فرآیند ساخت این نوع گلس از فناوری نانو استفاده شده، قیمت گلس نانو مایع نسبت به سایر انواع محافظ صفحه نمایش بیشتر است.

گلس سرامیکی:

گلس سرامیکی یا نشکن جدیدترین و بهترین نوع گلس است که در بازار وجود دارد. گلس سرامیکی حالت سیلیکونی دارد و اگر آن را کاملاً تا کنید هیچ آسیبی نخواهد دید. در فرآیند ساخت گلس سرامیکی از کوارتز و سیلیکات استفاده می‌شود تا شفافیت آن به بالاترین حد ممکن برسد. گلس سرامیکی در عین حال که کاملا انعطاف پذیر و نرم است به شدت در مقابل ضربات، مقاومت نشان داده و همچنین لک چربی و اثر انگشت نیز بر آن باقی نمی‌ماند. در حال حاضر اگر به یک فروشگاه تلفن همراه جهت خرید لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید، بهترین گلسی که به شما معرفی می‌کنند گلس سرامیکی موبایل است. می‌پرسید چرا؟ در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید تا به پاسخ برسید.

گلس سرامیکی، برتر، جذاب و مقرون به صرفه

به طور قطع انتظار شما از گلسی که خریداری می‌کنید آن است که از استانداردهای محافظتی برخوردار باشد، با قاطعیت می‌توان گفت در میان انواع مختلف گلس گوشی، نوع سرامیکی بهترین گزینه است. گلس سرامیکی از چند منظر مختلف دارای برتری می‌باشد:

جالب است بدانید گلس سرامیکی حتی از گلس نانو مایع هم شفاف‌تر است و رنگ‌ها را به صورت واقعی‌تر عبور می‌دهد. از آنجا که این نوع گلس خاصیتی سیلیکونی دارد، کاملاً انعطاف پذیر و نشکن است. گلس سرامیکی در برابر ضربه دچار خدشه نشده و به هیچ وجه تکه تکه نمی‌شود. گلس سرامیکی تنها محافظی است که پس از مدتی استفاده تغییر رنگ نداده و زرد نمی‌شود. گلس‌های سرامیکی به نسبت کیفیت و طول عمر بالایی که دارند از قیمت متناسبی نیز برخوردار می‌باشند. اگر گوشی شما گلس نداشته باشد، چه می‌شود؟

علیرغم اینکه در مطالب فوق توضیحات کاملی نسبت به اهمیت خرید لوازم جانبی موبایل مثل گلس گوشی داده شد، اما شاید هنوز به یقین قطعی برای خرید گلس نرسیده باشید. بهتر است در یک مثال ساده اهمیت خرید گلس برای تلفن همراه را بیان کنیم. تصور کنید کف منزل شما با سرامیک پوشانده شده و شما گوشی به دست در حال راه رفتن هستید، بر اثر بی توجهی خود یا اطرافیانتان گوشی بدون گلس شما بر روس زمین می‌اُفتد؛ نتیجه چه می‌شود؟ بر اثر برخورد سرامیک سخت با صفحه‌ی نمایشگر حساس گوشی شما، صفحه‌ی ال سی دی خورد شده یا در بهترین شرایط خراش می‌اُفتد.

به همین علت با توجه به پیشبینی رخدادهای ناگهانی بهتر است، برای گوشی هوشمند خود یک گلس خوب تهیه کنید. زمانی که صفحه‌ی گوشی موبایل با یک گلس پوشانده شده باشد ضربات توسط گلس دفع می‌شوند، علی الخصوص اگر گلس سرامیکی برای گوشی خود خریداری کرده باشید. ناگفته نماند که خرید دیگر لوازم جانبی موبایل مثل قاب یا گارد نیز برای محافظت از بدنه‌ی گوشی لازم است، اما از آنجا که صفحه نمایشگر گوشی بسیار حساس است، بهتر است بیشتر به آن توجه کنید.

گلس تقلبی نخرید!

با توجه به شرایط سخت اقتصادی حاکم در جامعه بسیاری از افراد به سمت اجناس ارزان کشانده می‌شوند، اما اگر تلفن همراه‌تان برای شما مهم است، گلس را با دقت بیشتری خریداری کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست، بنابراین به بهانه‌ی ارزان بودن گلس به خودتان ضررهای بزرگ‌تر وارد نکنید. مسلماً امکان ندارد قیمت یک گلس سرامیکی اصل 15 هزار تومان باشد! از طرفی وقتی قیمت حداقلی یک گوشی هوشمند متوسط در بازار حدود 6میلیون تومان است، بهتر نیست با خرید یک گلس گوشی با کیفیت و اصل از تلفن همراه خود مراقبت کنید؟! از بدیهیات است که با گران شدن گوشی‌های هوشمند قیمت لوازم جانبی موبایل هم افزایش می‌یابد، بنابراین مراقب باشید کلاه سرتان نرود!

فروشگاه اینترنتی خرید لوازم جانبی موبایل تکسو، بهترین است!

اگر برای خرید ابزار جانبی موبایل اعم از گلس گوشی، کابل شارژر، هندزفری و... به دنبال یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل می‌گردید، راه دور نروید تکسو در کنار شماست. فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم جانبی موبایل تکسو یکی از پیشرفته‌ترین فروشگاه‌ها در بستر اینترنت بوده و با عرضه‌ی مستقیم ابزار جانبی موبایل قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارد. این فروشگاه همواره تلاش می‌کند تا ضمن بالابردن آگاهی و اطلاعات کاربران خاطره‌ی خریدی خوب را برای آنان رقم بزند. تکسو که دارای تنوع بالایی از لوازم جانبی برای برندهای مختلف است، با ارائه‌ی آموزش‌های راحت به شما کمک می‌کند تا برخی از مشکلات تلفن همراه خود را به تنهایی رفع کنید. به عبارت ساده‌تر با کمک تکسو خودتان تعمیرکار موبایل خودتان نیز خواهید بود.

خریدی لذت بخش از فروشگاه اینترنتی خرید لوازم جانبی موبایل تکسو

زمانی که یک خرید اینترنتی در بستری امن و مطمئن صورت بگیرد، لذت بخش و رضایتمندانه خواهد بود. تکسو (techsoo.com) به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل قادر است سفارشات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با ضمانت اصالت و سلامت کالا به شما برساند. افزون بر این مجموعه‌ی تکسو با تضمین قیمت‌های خود به شما اطمینان می‌دهد که گران فروشی نکرده است. جالب است بدانید تکسو علاوه بر جنبه‌ی آموزشی و فروشگاهی که دارد، بخشی مختص به تعمیرات تخصصی موبایل نیز در وبسایت خود به وجود اورده است. در صورتی که برای تلفن همراه شما مشکلی ایجاد شود که خود قادر به رفع کردن آن نباشید، می‌توانید فرم مخصوص تعمیرات گوشی موبایل را در وبسایت تکسو پر کنید و منتظر تماس کارشناسان بمانید.

کارشناسان پس از بررسی فرم سریعا با شما تماس گرفته و قیمت و زمان مورد نیاز برای تعمیر را به شما اعلام می‌دارند. بنابراین فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم جانبی تکسو را می‌توان یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین وبسایت‌ها دانست که از صفر تا صد همراه کاربران گوشی‌های هوشمند است. از آنجا که زندگی امروزی ما بدون گوشی موبایل مختل می‌شود، داشتن وبسایت مانند تکسو در کنار خود یک نعمت بزرگ محسوب می‌شود.

فروشگاه اینترنتی خرید لوازم جانبی موبایل تکسو - عرضه کننده انواع لوازم جانبی گوشی، تبلت، لپتاپ و سایر تجهیزات جانبی با قیمتهایی بسیار مناسب تر از بازار را می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی techsoo.com و همچنین در اینستاگرام، تلگرام و توییتر از طریق آی دی های techsoo_com@ دنبال نمایید.
همچنین با مراجعه به سایت تکسو و با عضویت به عنوان کاربر و یا عضویت در خبرنامه (در کمتر از 15 ثانیه)، جزو اولین گیرندگان کد های تخفیف استثنایی فروشگاه اینترنتی تکسو باشید.

لینک کوتاه: asriran.com/003C3a

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خرید لوازم جانبی موبایل فروشگاه اینترنتی گوشی های هوشمند گوشی موبایل تلفن همراه خرید گلس گلس گوشی روی صفحه ی گوشی صفحه ی یک گلس گلس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟

در عصر دیجیتال امروزی، کتاب‌های الکترونیکی به‌طور فزاینده‌ای در بین خوانندگان محبوب شده‌اند. چاپ دیجیتال مدتی است که رواج پیدا کرده و گسترده شده است. اگرچه کتاب‌های چاپ شده با جلد گالینگور به دلیل اصالت و احساس در دست داشتن یک کتاب واقعی طرفداران زیادی دارد، کتاب‌ الکترونیک از نظر سهولت حمل بسیار کاربردی‌تر هستند. اجازه دهید در ادامه برخی از مزایای کتاب‌های الکترونیکی را با هم ببینیم.

مزایای کتاب الکترونیک

کتاب‌های الکترونیکی مزایای زیادی نسبت به کتاب‌های چاپی دارند. آنها مقرون‌به‌صرفه، راحت، قابل حمل و سازگار با محیط زیست هستند. آنها همچنین چندین گزینه سفارشی‌سازی، ویژگی‌های دسترس‌پذیری، دانلود کتاب صوتی و عناصر چندرسانه‌ای را ارائه می‌کنند که در کتاب‌های چاپی در دسترس نیستند. علاوه بر این، کتاب‌های الکترونیکی مزایای متعددی را برای یادگیری و آموزش فراهم می‌کنند. درحالی‌که کتاب‌های چاپی همیشه پیروان وفاداری خواهند داشت، مزایای کتاب‌های الکترونیکی آن‌ها را به جایگزینی جذاب برای خوانندگان تبدیل می‌کند.

داشتن یک کتابخانه روی یک دستگاه الکترونیک

کتاب‌های الکترونیکی قابل حمل و سبک هستند. به جای حمل چندین کتاب حجیم، یک کتابخوان الکترونیکی می‌تواند هزاران کتاب الکترونیکی را در خود جای دهد که باعث صرفه‌جویی در فضا می‌شود. یک دستگاه برای خواندن هر تعداد کتاب که می‌خواهید کافی است. به‌ویژه دانشجویان بیشترین بهره را از آن می‌برند. زیرا مجبور نیستند هر روز یک کیف پر از کتاب حمل کنند. این امر به کاربر اجازه می‌دهد تا کتاب‌های زیادی را در دستگاه ذخیره کند.

قابل دسترس در همه جا

کتاب‌های الکترونیکی را می‌توان دانلود و برای استفاده‌های بعدی ذخیره کرد. همچنین می‌توان کتاب‌ الکترونیک را با خود حمل کرد و در هر زمانی آن‌ها را بخواند. افراد می‌توانند در خانه و حتی در سفر مطالب آموزشی را مرور کنند. برخی از کتاب‌خوان‌های الکترونیکی دارای گزینه دسترسی آفلاین هستند که به افراد امکان می‌دهد حتی در صورت عدم اتصال به اینترنت از آن استفاده کنند.

برخلاف کتاب‌های چاپی که باید از کتابفروشی سفارش داده یا خریداری شوند، خوانندگان می‌توانند به‌راحتی در هر زمان و هر مکان اقدام به خرید کتاب الکترونیک کنند.

به روز رسانی آسان

محتویات کتاب‌های الکترونیکی عمدتا مبتنی بر فضای ابری هستند. به این معنی که می‌توان آن را در هر زمان به‌روزرسانی کرد. نویسندگان و ناشران همیشه می‌توانند اطلاعات به‌روز را اضافه کنند و آخرین محتوای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار دهند. این امر باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های چاپ مجدد و زمان درگیر در فرآیند می‌شود.

محتوای قابل اشتراک گذاری

محتویات کتاب‌ الکترونیک را می‌توانید با چندین کاربر به اشتراک بگذارید. ویژگی اجتماعی کتاب‌های الکترونیکی امکان اشتراک‌گذاری و پسندیدن محتوا را فراهم می‌کند که در مورد کتاب‌های چاپی امکان‌پذیر نیست. شما می‌توانید انواع کتاب‌های الکترونیکی را همزمان با افراد زیادی به اشتراک بگذارید.

تجربه واقعیت افزوده

واقعیت افزوده، تجربه کتاب‌های الکترونیکی را به سطحی کاملا جدید رسانده است. اکنون می‌توان متون و تصاویر را با یک تصویر سه‌بعدی تقویت شده که بر روی صفحه نمایش کاربر ظاهر می‌شود، جاسازی کرد. خوانندگان می‌توانند یک مدل سه‌بعدی کامپیوتری از تصویر را مشاهده کنند که خواندن و یادگیری را تجربه‌ای بسیار فراگیرتر می‌کند. بسیاری از موسسات و سازمان‌های آموزشی این فناوری را در کتاب‌های الکترونیکی خود به کار می‌گیرند تا تجربه کاربر را افزایش دهند.

راحتی در خواندن

این روزها کتاب‌ الکترونیک دارای ویژگی‌هایی است که می‌توانید روشنایی صفحه را بر اساس زمان روز و بسته به ترجیحات خود تنظیم کنید. بسیاری از کتاب‌خوان‌های الکترونیکی حتی ویژگی‌هایی را در تاریکی مطالعه کرده‌اند، با نورهایی که به چشمان شما فشار نمی‌آورند و همچنین باعث ایجاد مزاحمت برای اطرافیان شما نمی‌شوند. کاربران حتی می‌توانند فونت متن را تغییر دهند. آن‌ها می‌توانند اندازه فونت را افزایش یا کاهش دهند. اساسا کتاب‌های الکترونیکی تضمین می‌کنند که به چشمان شما آسیبی وارد نمی‌شود.

قابلیت صوتی کتاب‌ الکترونیک

برخی کتاب‌های الکترونیکی دارای ویژگی‌های تبدیل متن به گفتار یا خواندن با صدای بلند هستند. این امر به افراد امکان می‌دهد اگر برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی بیش از حد شلوغ هستند، مثلا در حین رانندگی یا در حین انجام برخی کارها، به آن گوش دهند. این ویژگی کتاب صوتی همچنین برای کودکان و بزرگسالان دارای ناتوانی یادگیری یا اختلال بینایی مفید است. همچنین برای کمک به کاربر در درک نحوه تلفظ یک کلمه خاص مفید است.

عناصر تعاملی

گنجاندن ویژگی‌های تعاملی در کتاب‌های الکترونیکی، تجربه خواندن را جذاب‌تر می‌کند. کتاب‌های الکترونیکی را می‌توان با صدا و فیلم جاسازی کرد. پیوندهای خارجی را می‌توان برای ارائه اطلاعات اضافی گنجاند. کاربر حتی می‌تواند یک صفحه خاص از کتاب‌ الکترونیک را نشانه‌گذاری کرده یا یک کلمه را به روشی سریع و بدون زحمت پیدا کند. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا حاشیه نویسی کنند. چندین ویژگی تعاملی از این دست وجود دارد که می‌توان آن‌ها را برای بهبود تجربه کلی خواندن گنجاند.

کتاب‌های الکترونیکی سازگار با محیط زیست هستند

آن‌ها فرآیند چاپ کاغذ را کاملا حذف و در هزینه چاپ برای ناشران صرفه‌جویی می‌کنند. تقریبا 2.2 میلیون کتاب هرساله با استفاده از حدود 3 میلیون درخت منتشر می‌شود. اگر قرار بود این کتاب‌های کاغذی با یک کتاب دیجیتال جایگزین شود، می‌توان تمام آن درختان را از قطع شدن نجات داد. جدای از قطع درختان، با حمل مواد اولیه، فرآیند تولید و حمل‌ونقل نهایی بر میزان تولید کربن نیز اضافه می‌کند. تمام این فرآیندها را می‌توان با کمک کتاب‌ الکترونیک حذف کرد.

مقرون‌به‌صرفه بودن در دراز مدت

برخی از مردم ممکن است احساس کنند که از آنجایی که این یک فناوری جدید و دستگاه جدید است، هزینه آن به وضوح بیشتر از کتاب‌های چاپی خواهد بود. اما، کاملا برعکس است. قیمت کتاب‌های الکترونیکی به‌ویژه در فیدیبو بسیار کمتر از کتاب‌های چاپی است؛ بدون جلد شومیز، بدون چاپ کاغذ، بدون هزینه بسته بندی، بدون حمل‌ونقل.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900572

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟