Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحمن معاشر رئیس هیئت موسس جمعیت گفتمان انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: کارآمدی و نیروی انسانی ارزشمند برای کشور یک ثروت گرانقدر است ثروتی که متشکل شده است از نیروی جوان ،مومن و متعهد که کارآمدی لازم را برای انجام امور دارند.

وی افزود: متاسفانه در حوزه مدیریتی کشور فرصت چندانی در اختیار جوانان قرار داده نمیشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان برای منصوباتشان از افراد با تجربه بسیار بالا استفاده می کنند و همین مسئله موجب سرخوردگی جوانان و وجود چالشهای فراوان برای کشور و جامعه می‌شود.

دبیر هیأت موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کرد: در این سالها خوشبختانه در دانشگاه های کشور زحمت زیادی برای پرورش جوانان از منظر علمی کشیده شده است.به طوری که دانشگاه ها توانسته اند حدود ۱۴ میلیون نیروی متخصص را در کشور پرورش دهند. 

وی بیان کرد: ما در قبال جوانان مسئول هستیم پس آمادگی داریم در جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی که با حضور افراد موثر و نخبگان کشور در دست تاسیس است با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و مستعد در حرکت به سمت شکوفایی و پیشرفت پیش قدم باشیم.

معاشر بر همین اساس اضافه کرد: زمانی بود که در کشور نه نیروی انسانی کافی داشتیم و نه مراکزی برای پرورش آنان ، همین امر سبب میشد تا در دوره قاجار و پهلوی بسیار تحقیر شویم اما با انقلاب اسلامی با حضور جوانان نخبه، کشور در مسیر شد و شکوفایی قرار گرفت و توانست دانشمندان زیادی را پرورش دهد همان دانشمندان جوانی که باعث موفقیت در گام اول انقلاب شدند و اینک در گام دوم قرار است با استفاده از این ظرفیت عظیم ملی ، تحول و پیشرفت را نهادینه کنیم.

 وی تاکید کرد که زمان آن فرا رسیده است تا دوباره مدیریت کشور را به جوانان واگذار کنیم. 

دبیر هیأت موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: اگر مدیران با تجربه به مشاوران راهبردی تبدیل نشوند و با پوست اندازی انقلابی فضای کار و خدمت را در اختیار جوانان قرار ندهیم ، اهداف بیانیه گام دوم انقلاب محقق نخواهد شد لذا از همه مسئولین لشکری و کشوری انتظار میروند به بدنه جوان متخصص مجموعه تحت مدیریت خود اعتماد کنند و در تحقق اهداف و منویات رهبر معظم انقلاب پیش قدم باشند.

معاشر در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: ان شاالله با تشکیل دولت جوان حزب الهی زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان انقلاب اسلامی انقلاب نیروی انسانی جمعیت گفتمان انقلاب انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بجنورد (مرکز استان خراسان‌شمالی) با حضور مجتبی کامکار رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی، محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد، بخشداران، موسی علی‌نیا رئیس آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضای شورا با محور سمای بجنورد  به میزبانی مجموعه فرهنگی آموزشی مدارس واحد بجنورد برگزار شد.

رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در این نشست درباره فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی انجام شده در مدارس این استان، بر لزوم ارتقای سطح دانش و تربیت دانش‌آموزان با توجه به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و الگو‌های تربیتی بومی منطبق با شرایط استان و تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب تأکید کرد.

کامکار درراستای گسترش همکاری هرچه بیشتر با آموزش و پرورش و معرفی سما به عنوان حوزه امتحانات اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های حوزه‌های مختلف ارائه کرد و افزود: اساس توسعه یک کشور با آموزش و پژوهش است که آن هم برعهده معلم است.

 رئیس مدارس استان خراسان‌شمالی در ادامه با تأکید بر اینکه امروزه برتری افراد و شخصیت و نوع نگاه انسان‌ها در راستای دانایی و آگاهی وکسب دانش آنان شکل می‌گیرد، ادامه داد: نقش استادان و معلمان در تربیت پرورش و آموزش افراد خلاق و نخبه جامعه تعیین‌کننده بوده است.

رئیس آموزش و پرورش بجنورد هم در این دیدار پیرامون برگزاری آزمون‌های نهایی و اهمیت برگزاری این آزمون‌ها در شرایط و مکان مناسب سخنانی ارائه داد.

محمدباقر باقرپور فرماندار بجنورد هم به همکاری بیشتر بسیج و آموزش و پرورش برای نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب و نقش مهم ارگان آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • اوایل انقلاب بسیاری از مشاغل مهم در اختیار معلمان بود
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟