Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، گفت: از ابتدای اجرای طرح پایش زندانیان تا به امروز، 350 نفر از زندانیان استان آزاد شده‌اند.

موسی خلیل الهی در حاشیه بازدید از زندان تبریز، با بیان اینکه هر ماه جلساتی در این رابطه برگزار و طی بازدید از زندان، مسایل و مشکلات مددجویان بررسی می‌شود، اظهار کرد: اولویت بازدید از زندان‌ها، پایش وضعیت زندان‌ها و مددجویان بوده که در این رابطه از طریق رئیس قوه قضائیه دستورالعملی تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از همان ابتدای ابلاغ دستورالعمل با جدیت پایش زندانیان شروع شده و با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: تا به امروز، 350 نفر از مددجویان استان در اجرای طرح پایش زندانیان آزاد شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: قطعا این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد، چرا که همچنان برخی پرونده‌ها، به ویژه پرونده‌های مربوط به عفو که ضرورت تشکیل جلسه در دادگاه را دارند، در حال بررسی است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی ادامه داد: جلسات دادگاه‌های مربوط به پرونده‌های عفو تا پایان ماه برگزار و نتایج آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آذربايجان شرقي دادگستري آزادی زندانیان پایش زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی گفت: گذر امواج فرعی تراز میانی جو از بعد از ظهر دوشنبه با افزایش موقت ابر و بارش رگبار پراکنده باران در این استان، دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرایط تا روز سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در بعضی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 748624

دیگر خبرها

  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان