Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا نوکار روز شنبه در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید اداره تبلیغات اسلامی تفت افزود: شهرستان به واسطه نزدیکی به مرکز استان دست خوش برخی از خرده فرهنگ ها شده که لازم است تبلیغات اسلامی شهرستان این مسائل را مدیریت کند.

وی ضمن تشکر از همکاری این اداره در دوره کرونا، ادامه داد: تعداد زیادی از طلاب تفتی در مدارس علمیه در استان قم  تحصیل می کنند که باید زمینه استفاده از ظرفیت آنها در شهرستان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تفت با بیان اینکه تفت حسینیه استان یزد محسوب می شود، تصریح کرد: اکثر هیئت های مذهبی شهرستان در راستای ارتقاء فرهنگ دینی گام برمی دارند ولی برخی انگشت شمار هستند که در جهت اهداف پلید دشمنان فعالیت می کنند که نیازمند برنامه ریزی جهت نا امیدی دشمنان است.

نوکار با اشاره به اهمیت نقش مدارس صدرا، ابراز امیدواری کرد تا با پیگیری های رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان شاهد افتتاح و بهره برداری مدرسه صدرا در شهرستان تفت باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم در این نشست گفت: گستردگی شهرستان تفت، وجود تفرجگاه های مختلف و وجود فرقه هایی که به تدین مردم این منطقه چشم دوخته و در صدد نفوذ به بدنه هیئات و مساجد هستند نیازمند تلاش مضاعف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان است.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی افزود: اصل کار تبلیغات اسلامی تقویت مجموعه های مردمی است و خود را درگیر برخی از حاشیه های سیاسی نخواهیم کرد.

وی اصلی ترین رسالت رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان تفت را حذف واژه امام جماعت از مساجد و جایگزین کردن امام محله عنوان کرد و اظهار داشت: اگر امام جماعت مسجد به امام محله تبدیل شود مشکلات زیادی از دوش مسئولان مختلف اجرایی و قضایی برداشته می شود.

تعامل سازنده با دستگاه ها و مردم، جذب نوجوانان و جوانان، شناسایی طلاب شهرستان و استفاده از ظرفیت آنها، بازدید از مساجد و کانون های قرآنی، شناسایی مبلغان در فضای مجازی، توجه به مداحان و قاریان و تریبت نسل جدید مداح و قاری و ارتباط پیوسته با روحانیون مهمترین محور فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی است که از سوی مدیرکل این سازمان در استان ذکر شد.

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هم گفت:به فرموده امام راحل (ره) تبلیغات اسلامی در رأس امور است و بنا بر توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر روحیه تحول خواهی و ورود به عرصه های جدید این موضوع را دنبال خواهم کرد.

حجت الاسلام محسن پاک طینت ورود به عرصه تحول خواهی را نیازمند وجود هیئت اندیشه ورز فرهنگی خواند و افزود: به زودی هیئت اندیشه ورزی در شهرستان تشکیل خواهد شد که البته برای پیشبرد اهداف فرهنگی باید آستانه صبر و تحمل را بالا برد.

وی خواستار حمایت فکری و سازمانی از اداره تبلیغات اسلامی شد و گفت: باید اجازه ورود به عرصه تحول خواهی داده شود تا از ظرفیت جوانان در همه عرصه ها استفاده شود.

در این نشست از زحمات حجت الاسلام مجید جعفرپور رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت قدردانی و حجت الاسلام محسن پاک طینت به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد سازمان تبلیغات اسلامی تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سازمان تبلیغات اسلامی تفت یزد سازمان تبلیغات اسلامی تفت اخبار کنکور تبلیغات اسلامی شهرستان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت حجت الاسلام رئیس جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود

علی حسن زاده گفت: در آستانه دهه کرامت قرار داریم و از سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) برنامه های متنوع با محوریت توسعه خدمات و فرهنگ رضوی برگزار می شود.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل افزود: قبل از شروع دهه کرامت و همزمان با هفته معلم به همت کانون تعلیم و تربیت آستان قدس رضوی در استان اردبیل تجلیلی را از معلمان خادم یار رضوی شاهد بودیم و سعی کردیم به تلاشگران سنگر تعلیم و تربیت ادای احترام کنیم.

به گفته او، با حضور در آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و منزل تعدادی از فرهنگیان فعال کانون سعی کردیم تا با تقدیم تحفه رضوی به آنها قدردان تلاش های یک سال گذشته معلمان در ترویج فرهنگ رضوی باشیم.

حسن زاده با اشاره به راه اندازی کانون های خدمت مدرسه محور در اردبیل بیان کرد: با تاکید مقام معظم رهبری امروز حرم امام رضا (ع) تنها در مشهد محدود نشده بلکه کل کشور حرم رضوی محسوب می شود و مردم در طیف ها و سلایق مختلف عشق خدمت رسانی به امام رضا (ع) را به نمایش می گذارند.

او افزود: در حال حاضر ۱۹ کانون تخصصی در سطح استان فعالیت می کنند و در کنار آن ۴۰ کانون معین محلات نیز به عنوان کانون های خدمت رضوی در سطح استان ماموریت توسعه و ترویج فرهنگ رضوی را برعهده دارند.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در همه مناطق استان کانون های خدمت رضوی را توسعه داده و از وضعیت رابط آنها را به کانون های فعال با حضور جوانان علاقمند و فرهیختگان جامعه تبدیل کنیم.

حسن زاده با اشاره به فعالیت های ارزشمند کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در استان اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ خدمت رسانی و همچنین فرهنگ رضوی کانون های خدمت در مدارس راه اندازی و ما همراهی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان را در این راستا شاهدیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر