Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری گفت: هفته آینده 16 تن روغن تنظیم بازار وارد شهرستان سرخس می‌شود و این کالا به‌صورت پراکنده در فروشگاه‌های مختلف با اولویت جامعه روستایی توزیع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر اکبری، رئیس اداره صمت سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: با هماهنگی سازمان صمت خراسان رضوی، 16 تن روغن تنظیم بازار هفته آینده وارد سرخس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صمت سرخس افزود: برای مدیریت و نظارت بهتر و همچنین جلوگیری از صف‌های طولانی و رعایت نکات بهداشتی، نظام توزیع روغن برای این سری، به‌صورت پراکنده و گسترده در بسیاری از فروشگاه‎‌های معتمد سطح شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت توزیع روغن برای این مرحله با جامعه روستایی است، تصریح کرد: اگر نوع روغن 5 لیتری باشد، حدود 350 عدد در اختیار خود مباشر برای توزیع قرار می‌گیرد و مابقی در روستاها و از طریق فروشگاه‌های تعاونی روستایی و با نظارت دهیاران انجام می‌شود.

اکبری در پاسخ به این سؤال که چرا برخی فروشگاه‌ها روغن را در ازای خرید کالایی دیگر در اختیار مردم قرار می‌دهند، گفت: متأسفانه این مشکل به شرکت‌های تولیدکننده و توزیع‌کننده روغن برمی‌گردد که اصناف ما را مجبور می‌کنند در کنار روغن، کالاهایی همچون تن ماهی و رب را از آن‌ها خریداری کنند.

رئیس اداره صمت سرخس در پایان عنوان کرد: سه شرکت طبیعت، فامیلا و اویلا که در سرخس محصولات خود را وارد می‌کنند، باوجوداینکه هم‌اکنون روغن تولید می‌کنند، اما متأسفانه در چند روز گذشته در قبال فروش روغن، خرید کالاهای دیگر را نیز به کسبه ما تحمیل کردند که این مسئله را به استان گزارش و در حال تنظیم یک صورت‌جلسه با همکاری اصناف برای برخورد با این تخلف هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه

یوسف شعبانی گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۲۷۶ پایانه فروشگاهی صنفی و ۱۷۳ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی خدمت رسانی می‌کنند.

او گفت: تاکنون ۴۹۱ هزار و ۵۱۰ خانوار این استان از کالا برگ الکترونیک استفاده و با یارانه دریافتی خود در این طرح اقدام به خرید کالا‌های اساسی کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است و همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

طرح کالابرگ الکترونیک تاثیر مثبتی در تامین سبد معیشتی خانوار داشته و بدون تزریق نقدینگی کمک می‌کند تا مردم بتوانند از طریق کالابرگ الکترونیکی بخشی از مایحتاج ضروری خود را تامین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات