Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال کریمی، شنبه به ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر برگزاری مراسم دورهمی مختلط و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از کافه رستوران‌های واقع در مرکز شهر فسا، بازرسان بهداشت به محل مورد نظر اعزام شدند و این مکان به دلیل موارد یاد شده، پس از سپری شدن مراحل قانونی تعطیل شد.

وی، افزود: متصدیان رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی باید به این نکته توجه داشته باشند که شهرستان فسا به لحاظ ابتلای به ویروس کرونا در حال حاضر در وضعیت شکننده زرد قرار دارد و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند باعث تغییر رنگ شهرستان و در نتیجه اعمال مجدد محدودیت‌های کرونایی برای رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حرکت به طرف وضعیت سفید است که رونق اقتصادی را برای این صنوف به همراه خواهد داشت.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

بنا به اظهار سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ۲۴ ساعت گذشته و تا ظهر امروز (بیست و نهم آذرماه ۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۴۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و ۸۲۲ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و  ۱۵۲ هزار و  ۷۲ نفر رسید.

به گفته سیما سادات لاری، با فوت ۱۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به ۵۳ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین در مورد وضعیت کرونا در شهرهای مختلف اظهار داشت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۲۰۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۴۳ شهرستان در وضعیت زرد این بیماری قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فسا اصناف فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فسا اصناف فارس ویروس کرونا فسا اصناف فارس اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه