Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@20:49:58 GMT

عمران خان: چرا باید به اسراییل برویم؟!

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۳۸۵۵

عمران خان: چرا باید به اسراییل برویم؟!

ایسنا: به نقل از جئو، عمران خان، رئیس جمهور پاکستان در مصاحبه با Samaa TV در پاسخ به سوالی در ارتباط با سفر یک عضو کابینه دولت این کشور به تل آویو گفت: چرا باید وزیری از جانب کشور به اسرائیل سفر کند وقتی که اسلام آباد آن را به رسمیت نمی شناسد. این اخبار "بی اساس" هستند و "کمپینی کامل" در این مورد در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: سیاست‌های اسلام آباد ضد اسرائیلی است در نتیجه هرگونه خبر در رابطه با تماس پاکستان با اسرائیل جعلی و کاملا دروغ است.
عمران خان همچنین در باره تنش در روابط اسلام آباد با ریاض و ابوظبی به صورت تلویحی گفت: گرفتن وام‌های خارجی به دلیل مشکلات اقتصادی کشورها را دچار مشکلاتی می‌کند، امیدوارم به امید خدا پاکستان بر روی پای خود ایستاده و نیازمند کمک کسی نباشد.

عمران خان با ذکر این نکته که برخی احزاب مخالف دولت، قصد استفاده از ارتش برای براندازی و برکناری دولت مرکزی را دارند، گفت: منافع مخالفان دولت و اپوزیسیون با منافع کشور متفاوت است. ما خواهان حاکمیت قانون و عدالت در کشور هستیم. این یک خیانت آشکار است زیرا آنها از ارتش برای سرنگونی دولت دعوت می کنند.

او افزود: رده‌های ارتش بعد از آن که ژنرال قمر جاوید باجوا هدف انتقادهای رهبران احزاب اپوزیسیون طی تجمعات عمومی قرار گرفت "خشم" و "سرخوردگی" پیدا کردند.ژنرال باجوا به دموکراسی اعتقاد دارد. اگر ژنرال دیگری جای او بود، سریعا برخورد می کرد. رئیس ارتش پاکستان "عصبانی" است اما عصبانیت خود را "کنترل می کند".

نخست وزیر پاکستان در خصوص گزارش EU DisinfoLab بیان کرد، تحقیقات این سازمان غیردولتی شبکه هند که اطلاعات دروغ درباره پاکستان پخش می کرد را بر ملا ساخت.

وی افزود، همه نهادها از جمله ارتش پاکستان کنار او هستند و "در کشور روابط عالی بین مقامهای نظامی و غیرنظامی وجود دارد".

عمران خان در خصوص جنبش دموکراتیک پاکستان گفت، آماده روبرو شدن با هر چیزی است که این ائتلاف 11 حزبی به دنبال مطرح کردنش علیه او باشد.

او در خصوص تهدید اپوزیسیون برای استعفا از مجالس پاکستان بیان کرد: اگر آنها استعفا دهند برای پاکستان بهتر است.

وی افزود، اگر آنها به اسلام آباد بیایند به آنها کمک می کند. عمران خان گفت: آنها حتی اگر که من از آنها حمایت کنم نمی توانند یک هفته در اسلام آباد دوام بیاورند.

عمران خان تاکید کرد، فضا برای آنکه دولتش انتخابات سنا را یک ماه زودتر برگزار کند وجود دارد.

او همچنین بیان داشت، اگر سناتورها بر اساس کیفیتهایشان انتخاب شوند در این مجلس نقشی مفید ایفا خواهند کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عمران خان رژیم صهیونیستی اسلام آباد عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد

تین نیوز

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در پی کسب عنوان برتر حوزه عمران و زیربنایی در همایش بین المللی مناطق آزاد که در مشهد مقدس برگزار شد؛ از اجرای ۲۰ هزار میلیارد طرح عمرانی در منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، قاسم شریف باوی با اشاره به برگزاری همایش ملی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور به عنوان تیم ملی اقتصاد بین الملل، اظهار داشت: بر اساس معیارها و ارزیابی های انجام شده، منطقه آزاد اروند در این همایش توانست در حوزه های عمران، فرهنگی و حقوقی حائز عنوان برتر شود.

شریف باوی هدف از برگزاری این همایش دو روزه، راهم اندیشی، هم افزایی، برنامه ریزی و تبیین برنامه های سال جاری و رفع موانع و مشکلات مربوط به مناطق آزاد عنوان کرد و افزود: اجرا و تعریف ۲۵ طرح زیربنایی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در آبادان و خرمشهر از جمله شاخص های مهم ارزیابی در این همایش بود که توانست در کسب رتبه برتر این حوزه نقش آفرینی کند.

وی اظهار کرد: از این تعداد، هشت پروژه در خرمشهر و پنج طرح در آبادان با پیشرفت فیزیکی متفاوت در حال اجرا است و ۱۲ طرح نیز سال گذشته تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شریف باوی تکمیل ساختمان ترمینال و توسعه محوطه روبروی فرودگاه، لایروبی انهار، تکمیل و به سازی زمین‎ های ورزشی چمن و مصنوعی، به سازی مسجد جامع خرمشهر، احداث مسیر ارتباطی و زیرسازی محوطه پارکینگ شلمچه، به سازی و ساماندهی برخی از معابر آبادان و خرمشهر را از جمله طرح های منطقه آزاد اروند نام برد.

شریف باوی گفت: به سازی و ساماندهی برخی از معابر آبادان و خرمشهر، اجرا چند طرح زمین چمن مصنوعی، احداث پارک خلیج فارس آبادان، احداث تلمبه خانه و دفع فاضلاب سایت ۲ هکتاری شلمچه و احداث مسیر ارتباطی و زیرسازی محورهای داخلی پارکینگ بزرگ شلمچه از جمله طرح های است که با پیشرفت فیزیکی متفاوت و بر اساس جدول زمانبندی شده در اجرا است.

معاون فنی و زیربنای سازمان منطقه آزاد اوند در ادامه، گفت: پل شهدای اروند در خرمشهر به عنوان طرح شاخص ملی با ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی و ۶ درصد جلوتر از برنامه زمانبندی شده توسط متخصصان داخلی طراحی و در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: پل شهدای اروند در خرمشهر به عنوان مهم ترین طرح فعلی سازمان منطقه اروند برای ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده و ۹۰ درصد از نیروهای به کارگیری شده در ساخت این پل بومی منطقه هستند.

شریف باوی خاطرنشان کرد: بر همین اساس و با توجه به اقدامات انجام شده و پس از ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی منطقه آزاد اروند در بین سایر مناطق آزاد عنوان برتر معرفی شده است.

طرح تفصیلی محدوده منطقه آزاد اروند مورد بازنگری قرار می گیرد

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند همچنین از بازنگری طرح تفصیلی یکپارچه بافت شهری و پیرامونی آبادان، خرمشهر و مینوشهر در محدوده منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: این طرح در کمیسیون ماده هشت در دست بررسی و طی مدت ۲ سال به نتیجه رسیده و شهروندان از نتایج آن بهره مند خواهند شد.

شریف باوی گفت: با توجه به نیاز به بازنگری طرح های تفصیلی شهرستان های آبادان، خرمشهر و مینوشهر و وجود مغایرت های متعدد، سامان منطقه آزاد اروند نسبت به برطرف کردن مشکلات و دغدغه های دستگاه های خدمات رسان از جمله شهرداری ها و ادرات راه و شهرسازی اقدام به عقد قرارداد بازنگری و تهیه طرح تفصیلی یکپارچه بافت شهری منطقه کرده است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش به طراحی احداث شهرک اربعین حسینی به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به زائرین حسینی در شلمچه اشاره کرد و بیان داشت: این طرح به منظور تصویب نهایی در اختیار مسوولان استانی قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • اسراییل مجبور به پذیرش خواسته حماس برای تبادل اسرا است
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است