Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:43:05 GMT

پروین: نایب قهرمانی در آسیا کمتر از قهرمانی نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۳۹۶۵

پروین: نایب قهرمانی در آسیا کمتر از قهرمانی نیست

به گزارش ایرنا، «علی پروین» روز شنبه در گفت‌وگویی درباره شکست ۲ بر پرسپولیس برابر اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس با «یحیی گل‌محمدی» به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد و این یک افتخار بزرگ است. امیدوارم از مربیان با دانش خارجی به بهترین شکل ممکن استفاده شود.  

وی با اشاره به تلاش بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست این بازی عنوان کرد: پرسپولیس بازی را کنترل کرد و توانست از زیر فشار تیم کره‌ای خارج شود و به گل هم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشان می‌دهد پرسپولیس توانایی زیادی را دارد و می توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.  

سرمربی اسبق تیم ملی در ادامه با اشاره به اهمیت این بازی برای فوتبال ایران گفت: بدون شک اگر استقلال هم در فینال بود از آن حمایت می‌کردم. این یک بازی ملی است و به توسعه فوتبال ایران کمک خواهد کرد.

اسطوره فوتبال ایران در ابتدای حضور خود در برنامه فوتبال برتر پیراهن شماره هفت که سالیان زیادی بر تن او بود به عیسی آل‌کثیر مهاجم سرخپوشان تقدیم کرد و گفت: امیدوارم عیسی با این پیراهن آقای گل شود.

وی پس از شکست پرسپولیس برابر اولسان یادآور شد: این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان کم نمی‌کند. به تیم ما مقداری کم لطفی کردند. حامد لک می‌توانست پنالتی اول را بگیرد. بازیکنان جدا جدا بودند و باید از کناره‌ها بیشتر سانت می‌کردند.

پروین عنوان کرد: دم بازیکنان پرسپولیس گرم که تا اینجا آمدند و امیدوارم در لیگ امسال هم قهرمان شوند و دوباره به فینال آسیا برسیم.

وی درخصوص داوری این دیدار گفت: به نظرم داوری مقداری سمت اولسان بود و در خصوص پنالتی اول داور مقداری سختگیرانه برخورد کرد. در ضمن دست یحیی هم خالی شد و هیچ کسی را در خط حمله نداشت. مهدی شیری به عنوان یک دفاع با تجربه نباید این‌گونه باشد. وقتی دو گل، اولسان به پرسپولیس از روی نقطه پنالتی بدست آمد، نشان می‌دهد که پرسپولیس دفاع خوبی دارد. اگر لک پنالتی را می‌گرفت گل دوم را هم نمی‌خوردیم.

اسطوره فوتبال ایران عنوان کرد: فوتبال همین است و وقتی زمین و زمان را بهم بدوزیم باز هم نمی‌بریم. ۵۰ درصد فوتبال شانس است. باید دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس و دیگر تیم ها قوی شوند و تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم تا در جام جهانی خوش بدرخشد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علی پروین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علی پروین باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علی پروین اخبار کنکور فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود

پرسپولیس در شش بازی گذشته خود برابر تیم قدرتمند این روزهای نساجی صاحب شش برد متوالی شده اما در قائم شهر، این تیم بازی بسیار سختی برابر شاگردان ساکت الهامی خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی برابر نساجی در سالهای اخیر شش برد متوالی داشته که نتایج فوق العاده 5-1 و 4-0 برابر این حریف در کارنامه پرسپولیس ثبت شده است. پرسپولیسی ها سال قبل در همین شهر عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نه تنها تثبیت کردند بلکه جشن قهرمانی را هم به پا کردند.

نتایج پرسپولیس و نساجی در شش بازی اخیر به شرح زیر است:

پرسپولیس 1-0 نساجی در روز 7 دی 1402 پرسپولیس 4-0 نساجی در روز 28 اردیبهشت 1402 پرسپولیس 5-1 نساجی در روز 15 دی 1401 پرسپولیس 3-1 نساجی در روز 24 بهمن 1400 پرسپولیس 2-1 نساجی در روز 5 آبان 1400 پرسپولیس 2-0 نساجی در روز 19 فروردین 1400

قبل از آن هم از زمان برگشت نساجی به لیگ برتر، 5 بازی دیگر بین دو تیم برگزار شده و سه تساوی 1-1، یک برد 2-1 و یک برد 1-0 برای پرسپولیس ثبت شده است. اما در شش بازی اخیر از مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این تیم پرسپولیس بوده که شش برد، 17 گل زده و 3 گل خورده داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • آقاپور: «دی‌جی» تیم ملی فوتسال هستم!/ با درد بازی کردم
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود