Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر سرتیپ صباحی  فرد در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی دانش و پژوهش مرکز مطالعات نیروی پدافند هوایی و رونمایی از ۸جلد کتاب پژوهشی با تاکید بر کاربردی کردن محصولات پژوهشی گفت: امروز نقش انکارناپذیر پژوهش در توسعه جوامع پیشرفته بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، آیین افتتاح نمایشگاه دائمی دانش و پژوهش مرکز مطالعات نیروی پدافند هوایی و رونمایی از ۸جلد کتاب پژوهشی با حضور امیر سرتیپ صباحی فرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در این مراسم امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به تمامی پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش ایران اسلامی گفت: پژوهش، فناوری و کار آفرینی از محورهای اصلی رشد و توسعه است و از نظر برنامه ریزی، توسعه اقتصادی و توسعه پایدار دارای اهمیت بسیاری بوده و تاثیرگذاری آن در تمدن کنونی و آینده بسیار روشن و بدیهی است.
 وی با تاکید بر کاربردی کردن محصولات پژوهشی تصریح کرد: امروز نقش انکارناپذیر پژوهش در توسعه جوامع پیشرفته بر کسی پوشیده نیست و حوزه پژوهش بستر مناسبی برای بروز و ظهور خلاقیت ها در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای مناسب است.
 فرمانده نیروی پدافند هوایی افزود: در راستای طراحی سامانه‌های بومی و استفاده از قطعات جدید و محصولات پژوهشی، از ۲۵۰ طرح ارائه شده ۱۳۰ عنوان مورد تایید قرار گرفت که هشت عنوان از این طرح‌ها در قالب پژوهش‌های علمی به صورت کتاب منتشر و امروز رونمایی شد و ان شاء الله در اختیار مناطق و گروه های پدافندی قرار می‌گیرد.
 در پایان این مراسم از کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی ارتش که طرح‌های پژوهشی آنان از سوی دبیرخانه دفتر مطالعات به تایید رسیده بود تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر صباحی فرد فرمانده پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی مدارس استعداد‌های درخشان از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه که توسط سازمان ملی استعداد‌های درخشان و همچنین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برپا خواهد شد حدود ۳۰۰ طرح و پژوهش از دانش‌آموزان مدارس استعداد‌های درخشان سراسر کشور حضور دارد. 

این نمایشگاه امکان گفتگو پیرامون طرح‌ها و پژوهش‌ها را برای دانش‌آموزان و بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و برگزارکنندگان نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر آماده پذیرایی از بازدید‌کنندگان هستند. 

این نمایشگاه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب بالاتر از بلوار کشاورز تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است