Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی عصر امروز در مراسم افتتاح ۱۲ پروژه سازمان تبلیغات اسلامی در شهرهای مختلف خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: خوزستان برای کل کشور استان مهمی است ولی از جهات مختلف از اهمیت ویژه‌ای برای سازمان تبلیغات اسلامی برخوردار است.
 
وی افزود: خوشبختانه مجاهدت‌ها و زحمات بی‌نظیری از سوی کارکنان این سازمان در خوزستان انجام شده است تا شرایط فرهنگی و دینی این استان گسترش قابل‌توجهی پیدا کند به گونه‌ای که اکنون تلاش‌ها و فعالیت‌های تبلیغات اسلامی خوزستان مایه الهام گرفتن سایر استان‌های کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی با تأکید بر اینکه بسیار علاقه داریم از توسعه فضاهای فرهنگی و دینی بیش از آنچه هست حمایت کنیم، بیان کرد: شرایط کشور به گونه‌ای است که ما هم‌اکنون در یک جنگ اقتصادی از سوی دشمن با تحمیل تحریم‌های ظالمانه قرار داریم ولی با وجود همه این شرایط ما تلاش خود را انجام می‌دهیم.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: باید فعالیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه فرهنگ را توأمان و با جدیت و تلاش پیش ببریم و نیابد از هیچیک از آنها غافل شویم.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی تأکید کرد: برای انجام کارهایمان وقت زیادی نداریم و باید ثمره تلاش‌ها و مجاهدت‌های ما در حوزه فرهنگ دینی و اسلامی در کوتاه خود را به خوبی نشان دهد.
 
وی افزود: واقعیت این است که نیازهای جامعه به توسعه فرهنگ دینی و اسلامی و زیرساخت‌های آن بسیار فوری و حاد هستند و باید کارهای را با فوریت و بدون معطلی پیش برد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: همانگونه که خبر دارم مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان برای پیشبرد امور فرهنگی بسیار به خود سخت گرفته است باید اعلام کردم که وقتی برای هدر دادن نداریم و باید به خودمان سخت بگیریم تا شرایط فرهنگی جامعه را توسعه دهیم.
 
سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت اهواز، سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهر کارون، سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهر اندیکا، سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهر باوی، اداره تبلیغات اسلامی بندر امام خمینی، اداره تبلیغات اسلامی شهر حمیدیه، اداره تبلیغات اسلامی شهر آغاجاری، نمایندگی تبلیغات اسلامی زیدون (بهبهان)، نمایندگی تبلیغات اسلامی سردشت (دزفول)، افتتاح نمایندگی تبلیغات اسلامی دهدز (ایذه) و خانه عالم و نمایندگی شهر شرافت (شوشتر) پروژه‌هایی هستند که امروز با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شدند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی اداره تبلیغات اسلامی شهر سازمان تبلیغات اسلامی سالن اجتماعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد

سازمان ملل اعلام کرد غزه به ۴۰ سال قبل بازگشته است و بازسازی آن در بهترین شرایط ۸۰ سال طول می‌کشد.

به گزارش ایسنا، سازمان ملل هزینه بازسازی نوار غزه را حدود ۴۰ میلیارد دلار تخمین زد و تاکید کرد بازسازی ویرانی‌های عظیم و بی‌سابقه‌ای که در اثر تجاوز طولانی مدت رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد شده، ممکن است ۸۰ سال به طول انجامد.

به گزارش الجزیره، عبدالله الدردری، دستیار دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر دفتر منطقه‌ای کشورهای عربی در برنامه توسعه سازمان ملل متحد، در کنفرانسی خبری در امان پایتخت اردن اعلام کرد، بازسازی نوار غزه یک کار بسیار هزینه بر و زمان بر خواهد بود. بر اساس تصاویر ماهواره‌ای برآورد هزینه‌ها حدود ۱۸ میلیارد دلار است اما روی زمین و در عمل وضعیت بسیار متفاوت است و این برآورد نهایی نیست.

وی افزود: برآورد اولیه برنامه توسعه سازمان ملل متحد برای بازسازی همه چیزهایی که در غزه ویران شده، حدود ۴۰ میلیارد دلار است و این ماموریتی است که جامعه بین‌الملل از جنگ جهانی دوم تاکنون هرگز با آن برخورد نکرده است.

وی با اشاره به بحث و بررسی بازسازی غزه با برخی کشورهای عربی و وجود نشانه‌های مثبت در این زمینه، افزود: اتکا به چارچوب‌های سنتی برای بازسازی به این معناست که ممکن است این کار دهه‌ها طول بکشد و مردم فلسطین چند دهه از رفاه بهره مند نباشند. بنابراین مهم است که مردم را به سرعت در خانه‌های مناسب اسکان دهیم و به حالت عادی اقتصادی و اجتماعی بازگردانیم .

در همین حال، ارزیابی ساخت‌وسازها نشان می‌دهد غزه نزدیک به ۸۰ سال برای بازسازی تمام واحدهای مسکونی تخریب‌شده به زمان نیاز دارد و این در صورتی است که سرعت بازسازی معقول باشد.

الدردری تاکید کرد کل آواری که تاکنون در غزه انباشته شده است به ۳۷ میلیون تن می‌رسد و با توجه به افزایش بسیار زیاد و روزانه آن، آخرین داده‌ها نشان می‌دهد این آوارها تقریبا ۴۰ میلیون تُن است.

وی با اشاره به اینکه ۷۲ درصد ساختمان‌های مسکونی به طور کامل یا جزئی تخریب شده است، خاطرنشان کرد: توسعه انسانی غزه با تمام مولفه‌های آن اعم از بهداشت، آموزش، اقتصاد و زیرساخت‌ها حدود ۴۰ سال به عقب رفته‌اند و این به معنای آن است که ۴۰ سال تلاش و کوشش و سرمایه گذاری‌ها در نوار غزه بر باد رفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان