Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار رشت بر لزوم آماده سازی ماشین آلات برای فصل زمستان و بحران‌های پیش رو تاکید کرد و گفت: اورهال نمودن و تعمیر خودروهای فرسوده به ویژه آمادگی خودروهای برف روبی به الویت کاری کارکنان این بخش تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در حاشیه بازدید سرزده از اداره فنی و اجرایی سازمان عمران و باز آفرینی فضای شهری شهرداری رشت اظهار کرد: از مدیران و کارکنان واحد عمران درخواست می‌شود وضعیت ماشین آلات سازمان و میزان آمادگی خودروها برای مقابله با بحران‌های احتمالی را رصد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار رشت بر لزوم آماده سازی ماشین آلات برای فصل زمستان و بحران‌های پیش رو تاکید کرد و گفت: اورهال نمودن و تعمیر خودروهای فرسوده به ویژه آمادگی خودروهای برف‌روبی به الویت کاری کارکنان این بخش تبدیل شود.

احمدی با بیان اینکه خدمات سازمان عمران جهت آسفالت معابر شهری در رشت شایسته تقدیر است، خاطرنشان کرد: سازمان عمران و باز سازی فضای شهری پیشانی شهرداری رشت است.

وی با تاکید بر اینکه ماشین‌های راهسازی مستقر در اداره فنی و اجرایی سازمان شهرداری جهت مقابله با روزهای بحرانی ضروری است، گفت: تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و خدمات رسانی بهتر به شهروندان شایسته تقدیر است.

کد خبر 462762

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برف روبی فصل زمستان شهرداري رشت شهردار رشت سیدمحمد احمدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها