Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز قبل زن جوانی به اداره پلیس رفت و خبر از سرقت طلا‌های مادرش در یکی از بیمارستان‌ها داد.

وی گفت: مادرم زنی ۷۰ساله بود که مدتی قبل به‌دلیل عفونت در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران بستری شد. در جریان درمان بیماری‌اش متوجه شدیم که مبتلا به کرونا هم شده است. به همین دلیل در قسمت مراقبت‌های ویژه بستری شد، اما تلاش کادر درمان برای نجات او فایده‌ای نداشت و مادرم به کام مرگ رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مادرم وصیت کرده بود که پس از مرگش و پیش از مراسم هفتمش النگوهایش را بفروشیم و خرج امور خیریه و کمک به نیازمندان کنیم. پس از مرگ مادرم و انجام مراسم دفن و عزاداری، طلاهایش را به طلافروشی بردیم و وقتی النگو‌ها را به‌همراه فاکتورش به طلافروش دادیم، ناباورانه متوجه شدیم که طلا‌ها بدلی است و هیچ ارزشی ندارد. ابتدا تصور کردیم طلافروشی که مادرم از او طلا خریده بود سرمان کلاه گذاشته و طلای بدلی را به جای اصلی به مادرم فروخته است. اما پس از پرس‌وجو متوجه شدیم که طلافروش مقصر نیست و طلا‌های مادرم در بیمارستان سرقت شده است.

او زمانی که در بخش بستری بوده، فردی طلاهایش را دزدیده و به جای آن النگو‌های قلابی در دستش کرده بود. به سراغ حراست بیمارستان رفتیم تا موضوع را بررسی کنیم. حراست بیمارستان بلافاصله وارد عمل شد و به بررسی تصاویر دوربین مداربسته پرداخت. در بازبینی تصاویر دوربین مداربسته راز یک پرستار قلابی فاش شد و متوجه شدیم زنی که با ماسک صورتش را پوشانده بود، النگو‌های مادرم را سرقت کرده و به جای آن النگو‌های بدلی در دستان مادرم قرار داده بود.
سرقت‌های سریالی

با این شکایت، گروهی از مأموران پلیس با دستور قاضی رسولی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای ویژه سرقت راهی بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. بازبینی تصاویر حکایت از این داشت که زنی نقش پرستار را بازی می‌کرده و وارد بیمارستان می‌شده است.

او به بیمار کرونایی، آمپول بیهوشی در سرم تزریق کرده و بعد از اینکه بیمار کاملا بیهوش شده بود، اقدام به سرقت ۵النگوی گرانقیمت وی کرده و به جای آن‌ها النگو‌های بدلی در دستانش قرار داده بود. او پس از سرقت از بیمارستان متواری شده بود.

همچنان که تحقیقات برای شناسایی سارق بدل انداز ادامه داشت ۴شکایت مشابه دیگر پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت که نشان می‌داد پرستار قلابی با این شگرد از بیماران دیگری هم سرقت کرده بود. او در سرقت‌های دیگر با لباس پرستاری وارد بیمارستان‌ها شده و دست به سرقت بیماران کرونایی زده بود.

متهم در جریان سرقت‌های دیگر نیز پس از تزریق داروی بیهوشی، بیماران را بیهوش و سپس نقشه سرقت و بدل‌اندازی را اجرا کرده بود. اما در آخرین سرقت به‌دلیل اینکه پرستاران بخش وارد اتاق شده بودند موفق نشده بود که طلای بدلی را جایگزین کند و فورا از بیمارستان فرار کرده بود.

در شرایطی که تحقیقات نشان می‌دهد همه این سرقت‌ها توسط یک زن صورت گرفته است، گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات برای شناسایی و بازداشت او را آغاز کرده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث سرقت آمپول بیهوشی کرونا مبتلایان به کرونا پارسی خبر متوجه شدیم النگو ها سرقت ها طلا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت