Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: کادر درمان و پرستاران خط مقدم سلامت کشور هستند که با وجود مشکلات پیش رو همچنان در سنگر جهاد حضور دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور به‌مناسبت فرا‌ رسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان رسول اکرم(ص) و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان و پرستاران اظهار داشت: پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس استان گیلان ضمن گرامیداشت این ایام خاطرنشان کرد: سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی در این دوره بیماری بر دوش پرستاران و کادر درمان بود که ملت ایران قدردان زحمات این عزیزان هستند.

عبدالله‌پور ایثار را یکی‌از ویژگی‌های بارز پرستاران دانست و افزود: سپاه از تمام ظرفیت‌های خود در راستای کمک به کادر درمان استفاده خواهد کرد و امروز اولویت اصلی سپاه و بسیج مقابله با بیماری منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم است.

همه شهرهای قرمز استان گیلان از امروز نارنجی شدقرارگاه جوادالائمه(ع) سپاه به محلات آسیب‌پذیر استان گیلان رسیدگی می‌کندبحران کمبود تخت و پزشک در بیمارستان‌های استان گیلان فروکش کرد

وی ادامه داد: کادر درمان و پرستاران از لحاظ روحی و عاطفی در فشار هستند و مدت طولانی است که عزیزان و بستگان خود را ملاقات نکرده‌اند از این رو ما نیز باید با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی کار این عزیزان تا حدودی سبک‌تر کنیم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: کار پرستاران یک جهاد است و همچون هشت سال دفاع مقدس باتمام مشکلات پیش رو همچنان در سنگر جهاد حضور دارند که جای تقدیر وتشکر دارد.

انتهای پیام/618/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه استان گیلان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت