Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@12:15:50 GMT

محصولی دبیرکل شورای مرکزی جبهه پایداری شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۵۰۰۸

محصولی دبیرکل شورای مرکزی جبهه پایداری شد

مرتضی آقاتهرانی رئیس شورای مرکزی و صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری شدند.

به گزارش مشرق، در اولین جلسه شورای مرکزی جدید جبهه پایداری که اخیراً توسط مجمع عمومی انتخاب شد، با توجه به اساسنامه مورد تأیید وزارت کشور، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی به عنوان رییس شورای مرکزی و صادق محصولی به‌عنوان قایم مقام رییس شورای مرکزی و دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیق اساسنامه جدید جبهه پایداری و برابر با ماده ۱۵ این اساسنامه، دبیرکل جبهه به عنوان قائم مقام رییس شورای مرکزی جبهه پایداری محسوب خواهد شد.

بنابراین، حجت الاسلام آقاتهرانی رییس شورای مرکزی و صادق محصولی به عنوان دبیرکل جبهه پایداری قائم مقام رییس شورای مرکزی انتخاب شده اند.

همچنین مجید متقی‌فر در سمت سخنگوی جبهه پایداری ابقا شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی صادق محصولی مرتضی آقا تهرانی جبهه پایداری شورای مرکزی جبهه پایداری رییس شورای مرکزی شورای مرکزی جبهه پایداری دبیرکل جبهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر دوشنبه در دیدار با روح الله فیروزآبادی معاون علمی رییس جمهور گفت: یکی از دلایلی که سبب شد ما به توان داخلی متکی باشیم، تحریم ها علیه کشور بود که البته این بدان معنا نیست که ما از تحریم استقبال می کنیم، اما این امر سبب شد تا کشور به توان داخلی تکیه کند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگر محدودیت ها وجود نداشت ما همواره وابسته بودیم و اعتماد به نفس نداشتیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه پس از عملیات وعده صادق نگاه دنیا به ایران تغییر کرد افزود: این عملیات قدرتمندانه سبب شد تا برخی ها که با انقلاب اسلامی همراه نبودند به خود بیایند.

وی تصریح کرد: امروز نسل جوان ما باید با توکل به خدا به آینده امیدوار باشند و به جذابیت های کاذب غرب دل خوش نباشد.

امام جمعه قم عنوان کرد: امروز طلاب و پژوهشگران حوزوی زیادی داریم که امیدهای آینده حوزه علمیه هستند که البته این افراد نیز همانند سایر اقشار مشکلات معیشتی دارند که باید شرایط برای کار علمی و بدون دغدغه نخبگان فراهم شود.

در ابتدای این دیدار نیز معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گزارشی از فعالیت ها در حوزه های علمی و موضوعات دانش بنیان ارایه کرد

کد خبر 6092630

دیگر خبرها

  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد