Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، استاندار کرمان روز شنبه  مراسمی که به همین مناسبت در کرمان برگزار شد ، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره کمک های مومنانه گفت : کمک های مومنانه یکی از نمونه های بارز  کارهای خوب و خداپسندانه ای است که نیروهای نظامی ما دراین ایام کرونایی انجام می دهند.

علی زینی وند افزود: نیروی نظامی کشور یکی از قویترین نیروهای نظامی دنیا و منطقه محسوب می شود که از جنس مردم می باشد و همین هویت انقلابی اسلامی است که ارتش با مسئولیت اجتماعی، مردمداری و حفظ اقتدار در کنار مردم ایستاده اند و حمایتشان می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بیان کرد : از ابتدای سال تاکنون با همکاری ارتش؛ سپاه ثارالله و نیروی انتظامی چندین رزمایش کمک های مومنانه را در این استان انجام داده ایم.

 یحیی صادقی افزود : با توجه به اینکه بانک اطلاعاتی محرومین در حوزه اختیارات کمیته امداد می باشد لذا توانستیم در شناسایی افراد محروم با پرسنل خیرخواه نیروی انتظامی همکاری داشته باشیم  تا بتوانند این کمک ها را که شامل سبد کالایی؛ لوازم التحریر؛ پوشاک و سری از لوازم منزل بوده اند را به دست نیازمند اصلی اش برسانند.

وی در ادامه اظهاد داشت: ۲۲ هزار بسته لوازم فرهنگی اهدایی بنیاد احسان که از زیر مجموعه  فرمان های احرایی امام (ره) است و ۲هزار و ۵۰۰ سری لوازم خانگی شامل یخچال؛ تلویزیون؛ جاروبرفی؛ بخاری؛ آبگرمکن می باشد که در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

صادقی هچنین با اشاره به نزدیک شدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: برنامه های دیگری هم برای محرومین در نظر داریم که یکی از آنها توزیع  هزار سری جهیزیه در این ایام میباشد.

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا هم در این مراسم بیان کرد : این آئین دهمین رزمایش کمک مومنانه ارتش جمهوری اسلامی با همکاری کمیته امداد می باشد که برگزار می شود.

وی گفت: این اطمینان خاطر را به مردم می دهیم که مرزهای زمینی و هوایی کشور را با حساسیت تمام رصد میکنیم چرا که خط قرمز ما مردم و منافع آنها هست و هر کجا که باشند ما در کنارشان حضور پیدا خواهیم کرد و حامی و همدل آنها خواهیم بود.

برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور کمک های مومنانه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر

جوادمولایی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

او افزود: فعالیت‌های تبلیغات کاندیدا‌های این حوزه انتخابیه در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، از بامداد امروز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰پایان می‌یابد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر گفت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ برگزار خواهد شد.

مولایی افزود: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر در ۴۱۸ شعبه اخذ رای با رقابت چهار کاندیدا برای کسب ۲ کرسی در خانه ملت برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر با اشاره به تمهیدات بعمل آمده برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه، گفت: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار سوادکوه شمالی و سیمرغ بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری بصورت مکانیزه و تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس