Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محمد صلاح» ۲۸ ساله انتظار داشت تا در آخرین دیدار گروه چهارم لیگ قهرمانان در ۹ دسامبر با توجه به نیمکت نشینی «جردن هندرسون» و «ژورژینیو واینالدوم» و مصدومیت «ویرجیل فن دایک» و «جیمز میلنر» بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد.

«یورگن کلوپ» سرمربی آلمانی لیورپول «ترنت الکساندر آرنولد» ۲۲ ساله را برای کاپیتانی انتخاب کرد و صلاح این اقدام را با گل دقیقه اول بازی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح پس از این دیدار گفت: صادقانه بگویم، ناامید شدم. انتظار داشتم که کاپیتان شوم اما این تصمیم سرمربی است و آن را می‌پذیرم.

مرد مصری در جریان سه سال و نیم مملو از موفقیت در آنفیلد پس از بازگشت به لیگ جزیره از آ.اس رم در سال ۲۰۱۷، همواره با باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا ارتباط داده شده است. گل‌های وی به لیورپول کمک کرد تا در سال ۲۰۱۹ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و همچنین جام لیگ جزیره را بعد از ۳۰ سال بالای سر ببرد.

صلاح افزود: فکر می‌کنم مادرید و بارسا باشگاه‌های سطح بالایی هستند. هرگز نمی‌توان فهمید که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ در حال حاضر روی فتح دوباره لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده‌ام.

ستاره تیم ملی مصر تا ژوئن ۲۰۲۳ با لیورپول قرارداد دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه مدت دیگر در آنفیلد خواهد ماند، گفت: این سوال سختی است. در شرایط کنونی می‌توانم بگویم همه چیز در دست باشگاه است. البته می‌خواهم اینجا رکوردشکنی کنم.

برچسب‌ها لیورپول یورگن کلوپ ترنت الکساندر آرنولد ویرجیل فن دایک بازوبند کاپیتانی لیگ قهرمانان اروپا محمد صلاح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ ترنت الکساندر آرنولد ویرجیل فن دایک بازوبند کاپیتانی لیگ قهرمانان اروپا محمد صلاح لیورپول یورگن کلوپ ترنت الکساندر آرنولد ویرجیل فن دایک بازوبند کاپیتانی لیگ قهرمانان اروپا محمد صلاح اخبار کنکور لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل اول لیورپول به تاتنهام توسط صلاح در دقیقه ۱۶

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیورپول سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • (ویدئو) گل اول لیورپول به تاتنهام توسط صلاح در دقیقه ۱۶
  • گل محمد صلاح به تاتنهام (لیورپول 1-0 تاتنهام)
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟