Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، فردا 30 آذرماه 99 آخرین مهلت متقاضیان طرح ملی مسکن برای واریز آورده اولیه حدود 40 میلیون تومانی است. در صورتیکه متقاضیان مذکور وجه اولیه را واریز نکنند از سامانه طرح ملی مسکن حذف شده و متقاضیان واجد شرایط رزرو جایگزین آنها خواهند شد.

چهارشنبه گذشته معاون وزیر راه با اشاره به فرصت 5 روزه متقاضیان طرح ملی مسکن برای واریز آورده اولیه  به تسنیم گفته بود: متقاضیان انصرافی برای برداشت مبالغ واریزی به بانک مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود محمودزاده افزود: وزارت راه و شهرسازی تمرکز ویژه ای روی تعیین تکلیف متقاضیان طرح ملی مسکن دارد؛ در این راستا آن دسته از متقاضیان که به هر دلیلی نتوانسته اند آورده اولیه خود را واریز کنند تا پایان ماه جاری فرصت دارند نسبت به واریز مبلغ مذکور اقدام کنند.

وی ادامه داد: در غیر اینصورت این متقاضیان از پروژه های طرح ملی مسکن حذف و متقاضیان جدید جایگزین آنها می شوند.متقاضیانی که به هر دلیل پیامک واریز وجه را دریافت نکرده اند تا یکشنبه آینده برای این کار مهلت دارند.

معاون وزیر مسکن و ساختمان با یادآوری این که مبلغ واریز اولیه حدود 40 میلیون تومان است، گفت: متقاضیان طرح ملی مسکن انصرافی هم پس از فرصت 5 روزه می توانند به بانک مراجعه کرده و مبالغ واریزی خود را -کمتر از 40 میلیون تومان- برداشت کنند.

محمودزاده با تاکید بر این که طرح ملی مسکن برای متقاضیان موثر ساخته می شود، اظهار کرد: پروژه های این طرح بر اساس زمانبندی در حال ساخت است و با وجود محدودیت های ناشی از فصل سرد و شیوع ویروس کرونا، حداکثر توان برای ساخت و تکمیل این واحدها به کار گرفته شده است.

به گزارش تسنیم، اخیرا مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از عدم واریز آورده اولیه طرح لی مسکن توسط 58 درصد تهرانی ها خبر داده بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: متقاضیان طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن آورده اولیه واریز آورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، در استان پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح رادر شهرهای شهرضا، مبارکه، دولت آباد و دهاقان بیشتر از دیگر شهرها اعلام کرد وگفت: آمار مجموع ثبت نام کنندگان، بیش از ۴۶۱ هزار نفر و تأیید نهایی تجمیعی بیش از ۱۳۱ هزار نفر بوده است.

علیرضا قاری قرآن افزود: تعداد متقاضیان دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان در استان، بیش از۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی گفت: هزینه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به تاریخ شروع، مشخصات فنی، تعداد طبقات و مساحت متفاوت و به نسبت پیشرفت طرح از متقاضیان اخذ و در نهایت به قیمت تمام شده واگذار می‌شود.

قاری قرآن افزود: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، ۵۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۸ درصد و مجموع دوران مشارکت و اقساط ۲۰ سال است و در هنگام تحویل واحد، فروش اقساطی برقرار می‌شود.

وی گفت: اجرای این طرح در استان اصفهان، در مراحل مختلف اخذ پروانه، فونداسیون، اسکلت، سقف، سفت کاری و نازک کاری بوده و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، کیفیت ساخت مسکن رادر اجرای این طرح مطابق مقررات ملی ساختمان بیان کردو افزود: ۱۳ پیمانکار در ساخت و تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری