Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۹ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف راز قتل جوان چابهاری پس از ۱۳ سال

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار، راز قتل جوان ۲۹ ساله چابهاری پس از ۱۳ سال کشف و قاتل دستگیر شد.

سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار پرونده معوقه قتل جوانی ۲۹ ساله را که در دیماه سال ۸۶ به قتل رسیده بود و به دلیل نبود مستندات کافی مسکوت مانده بود با دعوت از شاکیان پرونده به جریان انداخته و تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درنهایت با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و با بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی متهم به قتل پس از ۱۳ سال شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل و اعترافات متهم مشخص شد وی ۱۳ سال پیش در پی اختلافات پیش آمده در رابطه با معاملات ناثواب مواد مخدر با ضربات چاقو مقتول را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: متهم ۴۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

هلاکت شرور مسلح در درگیری با پلیس "ایرانشهر

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از هلاکت یک شرور مسلح در درگیری با پلیس شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسن کیخا اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت مسلحانه و شرارت‌های سریالی در سطح شهرستان ایرانشهر رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: به منظور پیشگیری از سرقت‌های مشابه و دستگیری سارقان و احد‌های گشتی هدفمندی سازماندهی و در محلات جرم خیز شهرستان راه اندازی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در هیمن رابطه ماموران یگان امداد شهرستان در ساعت ۲۰:۴۰ شب در حین گشت زنی در بلوار "کشاورز" ایرانشهر به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک که با استفاده از علام هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست داده، ولی راننده بدون توجه به ایست ماموران به سرعت خود افزوده و با انجام حرکات نمایشی برای منصرف کردن پلیس از تعقیب خود در حین فرار با سلاح کمری اقدام به شلیک چند تیر به صورت هوایی می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شرور مسلح بعد از تعقیب و گریز وارد محله "سجاد" شهرستان ایرانشهر میشود که مأموران پس از چندین مرتبه صدور فرمان ایست با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی در نهایت برای متوقف کردن خودرو به سمت لاستیک‌های آن تیر اندازی و خودرو را متوقف می‌کنند.

سرهنگ کیخا در ادامه افزود: با توقف خودرو، متهم بدون توجه به اخطار‌های مکرر پلیس پس از پیاده شدن از خودروی خود برای فرار از محل، شروع به تیراندازی به سمت عوامل انتظامی می‌کند که با مقابله به مثل مأموران به ضرب گلوله به هلاکت می‌رسد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و یک تیغه خشاب از متهم خاطر نشان کرد: حمل سلاح گرم، قدرت نمایی با سلاح و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت عمومی از مهمترین سوابق این فرد شرور بوده است.

او  خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و سرکشی را به افراد شرور و سارقان مسلح نخواهد داد و با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه شهرستان ایرانشهر انتظامی شهرستان پس از ۱۳ سال شرور مسلح قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار نفر شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام