Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:13:51 GMT

نوسازی ناوگان حمل و نقل کرمانشاه ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۵۷۸۹

نوسازی ناوگان حمل و نقل کرمانشاه ضروری است

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار حیدری عصر شنبه در نشست فعالان حوزه حمل و نقل در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه افزود: باید به واسطه طرح های حمایتی زمینه را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای در ۲ بخش مسافری و باری فراهم کنیم.
وی افزود: در این بخش باید به جای شخصی مالکی خودروهای سنگین به سمت شرکت مالکی خودروها حرکت کنیم تا خدمات‌دهی در این بخش بهبود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد تقویت شرکت‌های حمل و نقل می تواند روند نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای را تسریع کند.
حیدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات حوزه حمل و نقل برای رانندگان و شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: همواره افزایش قیمت قطعات و مخارج رانندگان یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی فعالان این بخش محسوب می شود.
وی اضافه کرد: نرخ حمل و نقل کالا و مسافر به صورت سالانه تعیین می شود در حالی که در طول سال نیز ما شاهد افزایش قیمت ها هستیم این موضوع باعث می شود مالکان خودروهای فعال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در نیمه دوم سال متضرر شوند.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی هم اکنون بیش از ۳۰ هزار راننده در استان کرمانشاه از خدمات بیمه ای بهره می‌برند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع مساحت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور کرمانشاه اخبار کنکور حمل و نقل جاده ای ناوگان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است