Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@20:43:32 GMT

نحوه فعالیت اصناف در شب یلدا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۵۸۲۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق تصمیم قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و بدنبال بررسی‌های انجام شده، به منظور پیشگیری و کاهش حجم ترددهای درون شهری و برون شهری و همچنین خودداری از گردهمایی ها در شب یلدا، فعالیت تمام اصناف بهد جز مشاغل گروه یک (خدمات ضروری) در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۱ به ساعت ۱۸ کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مشاغل گروه یک می‌توان به سوپر مارکت ها، تعمیرگاه‌های خودرو، داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها، خشکشویی‌ها، دفاتر رسانه‌های بر خط، فروشندگان شیرینی و آجیل و خشکبار اشاره کرد.

بر اساس این گزارش تردد خودروهای شخصی در این دو روز تا ساعت ۲۰ مجاز است و در صورت تردد در خیابان ها مشمول جریمه نقدی خواهند شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند