Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:07:10 GMT

لوئیس سوارز و اعتراف به یک تخلف بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۵۹۴۹

لوئیس سوارز و اعتراف به یک تخلف بزرگ

به نظر می‌رسد لوئیس سوارز تخلف خود در رابطه با دانستن سوالات آزمون زبان ایتالیایی را تایید کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که تابستان امسال با پیشنهاد باشگاه یوونتوس ایتالیا مواجه شده بود، 22 سپتامبر برای شرکت در آزمون زبان ایتالیایی وارد این کشور و شهر پروجا شد.

 

سپس اعلام شد که او موفق شده آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشته و مدرک زبان خود را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرکی که کمک می کرد که به واسطه ملیت ایتالیایی همسرش، گدرنامه ایتالیایی اخذ کرده و برای پیوستن به یوونتوس مشکلی نداشته باشد. او اما پس از قبولی در این آزمون با مشکلات جدیدی رو به رو شد.

 

 

 

 

مهاجم اروگوئه که نهایتاً در تابستان راهی اتلتیکو مادرید شد طی هفته های گذشته با یک اتهام بزرگ یعنی از پیش دانستن سوالات امتحان زبان ایتالیایی روبرو شده بود. دادستان شهر پروجا طی روزهای اخیر تحقیقات خود را در این باره انجام داد و حالا گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که این بازیکن تخلف خود را در این باره تایید کرده است.

 

همچنین گفته می شود که تحقیقات درباره تخلف مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس یعنی فابیو پاراتیچی و برخی مقامات آموزشی شهر پروجا در حال انجام است تا در صورت تخلف آنها محاکمه شوند.

یوونتوس بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟

 در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

دیگر خبرها

  • آیلتس چیست؟
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟