Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@22:52:07 GMT

برگزاری محفل انس با قرآن در بستر شاد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۶۰۵۷

برگزاری محفل انس با قرآن در بستر شاد

دربندی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در بستر برنامه شاد همزمان با هفته قرآن و عترت خبر داد.

«علی دربندی» ضمن تبریک به مناست میلات با سعادت حضرت زینب(س) و همچنین تبریک هفته قرآن عترت و نماز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هفته قرآن و عترت و نماز فرصت مناسبی برای تبیین قرهنگی دینی و قرآنی در بین دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو اراک با اشاره به اینکه در این هفته برنامه های مختلفی از سوی این اداره برگزار می شود، افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم به صورت بر خط در بستر شاد از جمله این برنامه ها بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان آموزشی و معلمان، اصلی ترین وظیفه که همان تربیت کردن نسل جوان می باشد را عهده دارند، بیان کرد: تعلیم و تربیت کار دشوار، حساس و دارای پیچیدگی های ویژه است که بر دوش معاونین و مربیان پرورشی قرار دارد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مربیان تعلیم و تربیت باید تمام تلاش خود را برای نزدیکی هر چه بیشتر دانش آموزان به قرآن، ائمه معصومین و نماز بکار گیرند.

 

دربندی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر اینکه برای تحقق این ارزش های اساسی و متعالی باید تلاش و کوشش همه جانبه در ابعاد فرهنگی و عملی انجام پذیرد، گفت: فلسه آفرینش به کمال رسیدن بشر است و تعلیم و تربیت باید بر اساس آموزه های قرآنی و سیره ائمه معصومین (ع) باشد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ادامه داد: رسیدن به این کمال جز از راه تربیت و رشد اخلاقی امکان پذیر نیست و تربیت در نظام آموزش تحت هیچ شرایطی نباید مورد غفلت قرار گیرد.

 

وی تقدیر از رتیه های برتر دانش آموزان و فرهنگیان در سی و هشتمین مسابقات قرآن عترت و نماز را از جمله برنامه های این هفته دانست و بیان کرد: تعلیم و تربیت باید بر اساس آموزه های قرآنی و سیره ائمه معصومین (ع) باشد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی اراک آموزش و پرورش تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دهقان صبح چهارشنبه در دیدار تعدادی از مسوولان خاش و فعلان حوزه آموزش و پرورش این شهرستان که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم انجام شد، با گرامیداشت هفته معلم، افزود: مدیران، معلمان و قشر فرهنگی جامعه، شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند و عملکرد، اقدامات و تلاش های ارزشمند آنان قابل ستایش است.

وی نقش معلمان را هم راستا با نقش انبیا عنوان کرد و بر تکریم این جایگاه در سال، تاکید کرد.

فرمانده سپاه خاش نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تکریم مقام معلم، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای عرصه مقاومت، دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و غیره، وظیفه همه اقشار جامعه است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار از حمایت های اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ، شیعه و سنی، علما، مسوولان، بزرگان اقوام طوایف و اقشار دیگر جامعه از عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه قدردانی کرد.

کد خبر 6093812

دیگر خبرها

  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی