Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی امشب در دیدار با خانواده شهید حسن ارباب، شهید مدافع سلامت ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها و روز پرستار، اظهار کرد: شهید شما اجر و منزلت زیادی دارد و ادامه دهنده راه حضرت زینب سلام‌الله علیها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: این شهید بزرگوار دعاگوی شما هستند و ان‌شاءالله شما نیز ادامه‌دهنده راه این شهید عزیز باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این که باید مراقب مدافعان سلامت باشیم، بر لزوم حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: باید سعی کنیم با رعایت نکات بهداشتی در این ایام، برایشان زحمت بیشتر ایجاد نکنیم.

آیت الله علم الهدی یادآور شد: مدافعان سلامت این روزها در خط مقدم جبهه هستند که ان‌شاءالله بتوانیم قدردان زحماتشان باشیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود

 مهرداد جهان‌دیده د  با اشاره به تبریک هفته کارو کارگر به این قشر زحمت‌کش، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد.
 
 وی افزود: توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرزوبوم است.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: بدون شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌های این قشر زحمت‌کش و بی‌ادعا از جامعه و همه ارکان حاکمیت است.
 
 وی ضمن ارج‌نهادن به مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی‌دریغ این قشر شریف از تمامی کارگران متعهد و سخت‌کوش شهرستان ولایت‌مدار ایرانشهر قدردانی کرد و فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را به یکایک کارگران عزیز و خانواده‌های آنان تبریک عرض کرد.
 
وی اضافه کرد: امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری شده، شاهد صحت و سلامتی جامعه کارگری، پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی و توسعه اشتغال و تولید برای فرزندان این مرزوبوم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم