Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@11:24:00 GMT

کومان: ابهام زیادی در تیم دیدم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۶۱۸۲

کومان: ابهام زیادی در تیم دیدم

سرمربی بارسلونا پس از توقف برابر والنسیا اعلام کرد ابهام زیادی در تیمش دیده است.

به گزارش ایسنا، بارسلونا شنبه شب در هفته چهاردهم لالیگا با نتیجه ۲ بر ۲ برابر والنسیا متوقف شد. رونالد کومان پس از بازی گفت: ما کار سخت را انجام دادیم و گل خورده را جبران کردیم. سپس گل دوم را هم به ثمر رساندیم اما بعد از آن تمرکزمان را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضای های خیلی باز توپ های زیادی از دست دادیم. در بیشتر مواقع در خط دفاعی نمی توانستیم شرایط را کنترل کنیم. والنسیا خوب دفاع کرد. حقیقت دارد که موقعیت های زیادی نداشتیم و به شکل خیلی نامتعارفی بازی کردیم. بیشتر از همه نگران این بودم که بازیکنانم هر لحظه از بازی خواهان چه چیزی هستند. والنسیا خیلی خطر ساز ظاهر شد.

سرمربی بارسلونا درباره گلزنی آرائوخو اظهار کرد: برای یک مدافع به ثمر رساندن گل خیلی اهمیت دارد. او خوب کار کرد و خوب بازی کرد اما گلش موجب نشد سه امتیاز بازی را کسب کنیم. ما در طول بازی خوب نبودیم و کنترل را از دست دادیم. خیلی ابهام در تیم دیدم. 

گل اول والنسیا از کرنر به ثمر رسید. سرمربی هلندی در این رابطه گفت: این تیم بازیکنان قد بلندی در ضربات آزاد دارد. نمی توان آن ها را تنها گذاشت و باید حداقل بلند تر از آن ها بود. ما خیلی کوتاه قد هستیم و در این زمینه با چنین بازیکنانی به مشکل می خوریم. 

کومان درباره از دست دادن شانس قهرمانی در لالیگا اظهار کرد: هنوز با این رقابت ها خداحافظی نکرده ایم. امتیازهای کافی را می توان کسب کرد و هنوز بازی های زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. تا دو ماه دیگر شرایط جدول ممکن است تغییر کند. باید جنگید و تلاش کرد تا امتیازهای از دست رفته جبران شود.  

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونالد کومان تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم

دیدار تیم‌های بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با برتری پر گل بارسلونا به‌پایان رسید.

خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و والنسیا شامگاه _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد بارسلونا به‌پایان رسید.

فرمین لوپز مارین در دقیقه ۲۲ و رابرت لواندوفسکی در دقایق ۴۹، ۸۲ و ۳+۹۰ گل‌های تیم بارسلونا را به ثمر رساند.

هوگو دورو در دقیقه ۲۷ و پپلو در دقیقه ۳۸ و از روی نقطه پنالتی گل‌های والنسیا را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا کد خبر 749219

دیگر خبرها

  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!