Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر نماینده کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰، در پیامی انگیزشی تیم ایران را به بازگشت قدرتمند به این تورنمنت ترغیب کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اولسای هیوندای کره جنوبی عصر امروز (شنبه) در دیداری هیجان‌انگیز در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه پایتخت قطر پرسپولیس را مغلوب کرد و جام قهرمانی را برای دومین بار بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای اولسان «جونیور» مهاجم برزیلی دبل کرد و تک‌گل پرسپولیس را نیز «مهدی عبدی» به ثمر رساند.

حساب کاربری توییتر ای‌اف‌سی ضمن تبریک به اولسان، در پیامی انگیزشی ور روحیه بخش برای قرمز‌ها نوشت: پرسپولیس لیگ قهرمانان فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت.  سال بعد قدرتمندتر بازگردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیو خفن مانوئل نویر که هرگز از یاد نمی‌رود (فیلم) عظمت استادیوم فوتبال مرسدس بنز در آتلانتا آمریکا (فیلم) سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال