Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-29@07:52:49 GMT

واکنش گل‌محمدی به باخت تیمش مقابل اولسان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۶۳۱۷

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: از هر راهی فکر می کردیم ممکن است گل بخوریم غیر از مواردی که امروز اتفاق افتاد.

به گزارش جنوب نیوز، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ما وقتی نتیجه را واگذار کردیم که برخی از صحنه‌هایی که خیلی تاثیرگذار بود گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هر راهی فکر می‌کردیم گل بخوریم غیر از مواردی که امروز اتفاق افتاد. گل‌های راحتی به حریف تقدیم کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم جبران کنیم و قهرمان شویم. واقعا از اتفاقاتی که رخ داده ناراحت هستیم.

وی افزود: بازیکنان تلاش خود را کردند با همه کم و کاستی‌ها و با همه مشکلات و اتفاقاتی که رخ داد توانستیم خود را به فینال برسانیم. در کل عملکرد خوبی داشتیم. از نظر من قهرمان واقعی همین بچه‌ها هستند. آن‌ها با همه وجود و شرف خود بازی کردند و تا آخرین ثانیه‌های بازی تلاش کردند، اما اتفاقات بازی بر علیه ما بود. جا دارد از همه هواداران عذرخواهی کنیم. ما باید خود را تقویت کنیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. به اولسان بابت قهرمانی تبریک می‌گویم، چون تیم شایسته‌ای بودند. از تمام کسانی که برای این مسابقات زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

منبع: میزان

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند

به گزارش ورزش سه، مهدی شیری مدافع تیم تراکتور پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در جام حذفی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در مسابقات آینده هواداران این تیم از آنها حمایت کنند و با ریکاوری مناسب آماده بازی با استقلال شوند.

مدافع راست تراکتور درباره با ذوب آهن گفت: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما شانس هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد، خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری در واکنش به درخشش پورحمیدی و آشتی‌با هواداران تراکتور گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است، برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای مطهری به من لطف دارند، در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

مهدی شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌ها است و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند، در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

او در انتها نسبت به بازی بعدی این تیم مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم