Web Analytics Made Easy - Statcounter

حریف قرمزها در بازی فینال که پس از هشت برد متوالی، به دیدار پایانی رسیده بود با عبور از سد شاگردان یحیی به ۹ برد متوالی و قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولسان در اوج اقتدار از مرحله گروهی این جام صعود کرد و از ۱۸ امتیاز ممکن ۱۶ امتیاز به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در مراحل حذفی هم فوق‌العاده بودند اما شاید فرسایشی شدن رقابت‌ها، این تیم را کمی قبل از رسیدن به فینال خسته کرد. بدون تردید آنها یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در این فصل لیگ قهرمانان بودند.  تیمی که یک بار در سال ۲۰۱۲ قهرمان آسیا شده بود، برای تصاحب این جام روبه‌روی پرسپولیس قرار گرفت.

آنها یک تیم فیزیکی با چند مهره درجه یک خارجی بودند و مقابل قرمزها در خلق موقعیت، عالی عمل کردند اما به همان نسبت هم در دفاع چند اشتباه داشتند که مهدی عبدی از یکی از آنها به خوبی استفاده کرد و گل اول قرمزها را به ثمر رساند.

تیم اولسان تیمی جنگنده نشان داد که از قدرت بدنی بالایی برخوردار است و از لحاظ آمادگی جسمانی در سطح خوبی به سر می بردند، آن‌ها امشب با برتری مقابل پرسپولیس یک رکورد تاریخی را هم در کنار دومین قهرمانی‌شان در آسیا از آن خود کردند چرا که اولسان هیوندای اولین تیم تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد که با ۹برد پیاپی و با هر بازی حداقل دو گل زده قهرمان این رقابت‌ها می شود.

اولسان در این رقابت ها ده گل را از دقیقه ۸۰ به بعد به ثمر رسانده است.این تیم در این فصل لیگ قهرمانان آسیا شکست نخورد تا این را هم به رکوردهایش در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ اضافه کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس اولسان هیوندای کره جنوبی پرسپولیس دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند